neljapäev, 1. mai 2014

1.mai ehk ...

Juba mitu aastat on minu jaoks 1.mai mitte pühad vaid ikka ümber Viljandi järve kepikõnd.
Ja ka seekord olin stardis ja lõpetasin finishis.


Kindlalt tänan Katit, kes tegi üldse ettepaneku hakata koos igal kolmapäeval pikki maid kõndima ehk tegema kepikõndi. Ja muidugi, et kaasa tuli ja osa võttis. Kati, Sa oled super :)

Ma naeran. Tuleb meelde hommik. Ärgates panin jooksuriided selga ja tegin soojendusjooksu. Tagasi tulles panin munad keema, et munaputru teha ja ise vannituppa. Korraga käis peas nagu plõks, et appikene kõik ootavad mind juba väljas ja ma hilinenud pool tundi. Ma olin nagu puuga pähe saanud. Pidime tüdrukutega kell 10:30 maja ees kokku saama ja usute või mitte, ma juba kell 10 olin väljas :D



















12 km ajaga 1:30:44  15.koht ja kepikõndijaid 510 reaalselt, kirja pandud 562.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar