pühapäev, 14. detsember 2014

Vähesed tegemised

Arko Marten maal, elukaaslane tööl e. mul on aega blogida.

Polegi päris paar nädalat kui jõuluvana saabub. Seekord toob jõuluvana elukaaslasele GoPro Hero3 White Edition kaamera ja pojale suusakomplekti.
Ja ennast üllatan ka. Pole veel päris otsuse teinud aga valikus on suusakomplekt, spaa puhkus, pulsikell. Kõike tahaks ja kohe ja korraga.

Mida ma see nädal teinud olen?
Peale seda, kui tööl käima hakkasin siis lausa aeg jookseb käest. Käisin Kõos jõusaalis - ütleme nii, et kõige suurema hädaga käib see jõusaal ka. Masinad pole esimeses nooruses + displayd ei tööta. Aga ajab asja ära.
Täna jooksin III Virtuaaljooksu 5km ajaga 27m:54s. No oli alles tuul, kõige tähtsam see, et joostud.
IV Virtuaaljooks on 1.jaanuar ja mina osalen!
Töö, töö ja töö.
Katsun jooksmas käia 2-3 korda nädalas. Siiamaani õnnestunud (olid ajad kui jooksin 100 päeva hommikujooksu ja jooksin igal päeval. Suvi ja soojad ilmad, palun tule kiiremini)


Kuna aasta saab varsti läbi siis tuleb ka aasta kokkuvõte ja see, mida ma uuelt aastalt loodan (millele panustan). Igatahes aastast jooksen uude aastasse üle.


Head advendiaega
Ja mina olen ikka õnnelik, ole Sina ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar