neljapäev, 31. juuli 2014

Muljed ICON FIT-ist

Mul avanes suurepärane võimalus proovida ICON FIT-i populaarset toidukorra asendajat.


Natukene sellest, et mid tootega tegu:
Eesti Toode! Populaarsed toidukorra asendaja dieetkokteilid - nädalases komplektis (pildil) 21 kotikest milles igaühes 1 portsjon maitsvat kokteilisegu. Sega shakeris või pudelis 200ml veega ning tulemuseks on piimakokteili sarnane maitsev jook. Täidab kõhu tundideks ning annab seejuures vaid 145kcal. Fantastiline ja meeldiv viis kaalulangetamiseks või lihtsalt kiire asendus hommiku või lõunasöögile. Saadaval banaani, vanilli ja sokolaadimaitselistena või vaheldust pakkuvas segapakis. Ühe portsjoni hind alates 0,85€ mis on kordades vähem kui kulutaksid tavalisele toidukorrale. 

Mina proovisin segapaki ära, kus oli kõik kolm maitset sees.


Mulle meeldib see shake, sest
* üks maitse tüütaks vaid ära
* kiireks vahepalaks ideaalne
* väikesed pakid, hea kasvõi käekotti paar pakki igaks juhuks pista
* üks portsjon annab vaid 145kcal























Väga lihtne on valmistada. Ühe kotikese sisu segada 200-250ml veega ja segada kuni pulber täielikult lahustunud.

Olen lugenud, et ühel ei lahustunud pulber ära ja jättis jahu maitse. Väga kummaline, sest minul seda probleemi ei olnud.

Mulle meeldib väga see hoiatus. Pole kirjas, et jooge vaid seda kokteili ja te salenete.



Soovitan kõigil ise ära proovida.
Ideaalne neile, kel kiire elutempo ja neile, kes soovivad kaalu langetada.

Tahad tellida? Telli siit: http://www.iconfit.eu/et/

(postituses pildid minu tehtud e. isiklikud)

4 kommentaari:

  1. Sinu postitusest ei tule välja, et kas aitas ka siis kaalu langetada? :) Oleks soov endalegi soetada

    VastaKustuta
  2. Kahjuks ei oska öelda, kas kaalukadu oli aga pidev näksimise vajadus sai küll hea paugu s.t. puudus.
    Aga proovi ära ja siis anna nii mulle kui ka lugejatele teada Sinu muljeid :)

    VastaKustuta
  3. Aga kuidas maitses ja kas proovisid ka piimaga segada seda või oli ainult veega segatuna ka joodav?

    VastaKustuta
  4. Maitses hästi. Ei saa öelda öelda, et mu eriline lemmik aga kuulub lemmikute hulka. Segasin vaid veega kuigi piimaga oleks üldse teine mekk.

    VastaKustuta