laupäev, 15. november 2014

Jooksujalatsi otsingul

Käin mina juba kuu kindlalt mööda poode ringi ja otsin seda õiget. Õige all mõtlen mitte õiget meest vaid ikka õiget jooksujalatsid.

Minu enda jooksukad on mind ikka väga hästi teeninud. Peaaegu kolm aastat vanad ja ikka ülihead. Miks ma üldse uusi tahan? Kahjuks iga asi läheb varem või hiljem katki ja ka mu jalavarjud lagunevad (pealt võrgu osa).

Kas oskate soovitada häid jooksujalatseid?
Super kui oleks veel jooksujalatsitel "padjad" sees


minu vanad ja ülihead!

3 kommentaari:

  1. Mina ostsin oma jooksujalatsid Sportland Outlet'ist. Väga mõnus on nendega joosta ja jalas on ka väga mugavad. Kahjuks ei oska öelda täpsemat firmat, kelle omad ostsin, kuid tean, et mingi UK oma oli. :)

    VastaKustuta
  2. Nike või Asics on alati kindla peale minek. Padja variandiga on Asicsil isegi parem valik. Gel gayanod on näiteks ühed mugaivamad ja mõnusamad tossud üldse ;)

    VastaKustuta
  3. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    VastaKustuta