pühapäev, 9. november 2014

Võlgu jäetud postitus

Vaheajal käisime pojaga Tervise Paradiisis.

























Poja oli väga rahul aga mina mitte. Strandi ja Grand Rose Spa-ga ei anna võrreldagi.
Üks suurtest miinustest oli see, et miks ei ole saun ühine ja veekeskuse alal? Miks saun on riietusruumides?
Mõtlete, et miks ma vingun? Minu kaheksa aastane poeg on lausa hull saunataja. Kuna saun oli riietusruumis ja ta üksi ei julgenud minna meeste riietusruumis olevasse sauna siis jäid tal saunamõnud saamata. Kurb aga nii paraku on.
Kui minna Tervise Paradiisi koos lapsega, kes ei oska ujuda, siis pead vaid tema järgi vaatama(muidugi, seda peab igal pool tegema). Endal jäi mul mõnulemine ära. Ka lõpus saunas olles mõtlesin vaid sellele, et äkki ukse taga poeg ootab juba.
Aga ütlen veelkord, et pojale meeldis väga ja arvamus vaid minult.

Muidugi ei saanud me nii minema minna, et pole külastanud Steffani pizzat.





Nüüd tuleb juttu uuest Ülemiste keskusest.
Võibolla käisin silmad maas või muud mõtted peas. Seda "vauu" efekti ei olnud. Muidugi väljast vaadates on väga võimas kaubanduskeskus aga siin ka üks suur aga. Tehakse suuremaks keskus aga suuremaks ei tehta parkla. Kas alguse asi aga autojuhid olid hädas, autot pole kuhugi panna, kõik kohad täis.
Ja mida ma siis Ülemistest sain? Läksin suurte lootustega, et saan endale ka midagi aga EI. Sain vaid Rimist osta süüa :D

Tundub, et olen hädaldaja ja ei näe mitte milleski positiivset.


minu poja www.magistral.ee reklaamnägu



I Virtuaaljooks läbi. Osalesin mõlemal päeval (nii eile kui ka täna 5.km). Sellest kirjutan lähipäevil (tõesti lähipäevil, mitte ei lükka edasi ja edasi ning ilmub hoopis paari nädala pärast)

Kohtumiseni blogis!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar