kolmapäev, 25. juuni 2014

Hüpassaare matkarada, pildiseeria ja muud


Ühel ilusal pühapäevasel päeval elukaaslasega ringi sõites viis meid tee Hüpassaare matkarajale. Seda kõike, mis seal on, peab oma silmaga nägema.
Tegin võimalikult palju pilte aga kuna mul ka Endomondo oli järel siis aku hakkas tühjaks saama ja kahjuks rohkem pilte ei saanud teha.
Kui vähegi võimalik siis mine käi ka Sina seal läbi.


























Jaanipäeva pidasime laupäeval ära ja õige jaanipäev oli väga vaikne. Pildile mahtusid vaid tüdrukud :D




























Ma pole nüüd endast kirjutanud. Parandan koheselt selle vea ära.
Minu hommikujooksud pole lõppenud ja otsa saanud - ikka, nii kui silmad avan, jooksen oma jooksu ära. Mul pole kindlat distantsi, jooksen oma enesetunde järgi.
See kuu on spordis väga kesine. Nii vihmased ilmad muudavad ka meeleolu tohutult. Loodame, et pole kaugel need ilusad suvised ilmad.
Kaal püsib paigal. Polegi millegi üle nuriseda.
Reedel saab mu suur poeg 8 aastaseks!

 See pole lihtsalt käkk, see on ehtne maapähklivõi.
Köögikombain huugas väga kaua (vaesed naabrid).
Alguses polnud midagi nii erilist. Igapäevaselt süües maitseb aina rohkem (äkki peabki külmikus seisma?!).

Poole kilone maapähklikott maksab poes 1.90 eurot ja sellest sai terve potsiku täis (mis pildil).
Poes maksab u sama pea 10 eurot.


Vennaraas tõi laevalt mulle nänni.

Ja minu hommikusöök. Ei, see pole nii kesine. Juurde banaan ja suur tass võiga kohvi.








Minu uus lemmik magustoit:
kreeka jogurt,
maasikaid,
1 banaan,
kaneel






MAI KOKKUVÕTE

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar