pühapäev, 29. juuni 2014

Kolm päeva vabadust.

Kuna elukaaslane läks kolmeks päevaks Soome rallile siis pidin need kolm päeva ise kuidagi ära sisustama.

Reedel sai mu kõige kallim 8.aastaseks. Elukaaslasel oli hommikul enne viit äratus ja minul uni ka naksti kadunud. Sain juba varakult oma kõige tähtsamad toimetused ära teha: joosta ja aeroobikat.
Peale seda läksin sünnipäeva lainele. Kuna Viljandisse oli asja siis leppisime õdedega kokku, et saame koju sõites kõik Mudistes kokku ja puhume pojale õhupallid täis.

Kell 12:00 võttis Arko Marten vastu külalisi ja pidu võis alata.



Laupäeval mõtlesime, mida peale hakata selle ilusa ilmaga. Oli 2 varianti: kas minna kuhugile päevitama või lähme matkarajale.

Võtsimegi suuna uuesti Hüpassaare matkarajale. Kuna mu poeg polnud seal varem käinud siis oligi 2=1 - ajaveetmise võimalus + liikumine.
Ma ei väsi kordamast kui ilus seal on.













Muidugi me noppisime need mustikad ära, küll olid hääd.



Teele kaasa. Maasikad mulle ja herned Arko Martenile.














Ja õhtul olime maal, isa pidas sünnipäeva.

Tänane ilm on väga kole. Üllatav kuidas saab ilm nii meeleolu kui ka energiat mõjutada.

Muidugi sain oma hommikuse jooksu, aeroobika ja õhtuse rattaga tiiru tehtud.
Rattaga sõites olin nagu porikäkk aga hea oli.





















Varsti hakkan tegema juusturulle ja kaneelirulle, sest öösel saabub koju mu härra.

Järgmises postituses räägin, milliseid aeroobika harjutusi teen. Panen lingid vaatamiseks ja katsetamiseks ka teile.

SPORDILE NÄPU ANNAD JA ÜSNA PEA LÄHEB KOGU KÄSI!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar