pühapäev, 8. juuni 2014

Pole kadunud

Tere lugejad.

Mul on ikka meeles, et vaja kirjutada aga ei saa sinna õigele nupule e. ei ole seda õiget soont üles leidnud.

Ülihea uudis on see, et hakkama sain! Tehtud 100 päeva hommikujooksu. Eile hommikul jooksin selle viimase päeva ka ära ja kokku tuli 100 päevaga kilomeetreid lausa 553,66.
Eile mõtlesin ja ütlesin mõttes endale ka seda, et vaatame hommikul. Kui panen tossud jalga ja riided selga siis see tähendab, et lähen jooksma. Ärkasin üles ja olin pettunud, et kell oli palju (palju ses suhtes, et tavaliselt jooksen 07-08 aeg aga kell oli 09:30). Kripeldama jäi juba hommikul, et jooksma ei läinud. Mida tunnid edasi, seda aru sain, et minuga pole kõik korras. Pea tuikas, tuju oli 0 ja väsimus oli peal. Teadsin, mis puudu. Ja õhtul nüüd saingi tehtud oma jooksu - peavalu kadunud, kõht täis söödud ja tuju hea (hämmastav eks, kuidas saab mingi jooks muuta Su päeva!).
Homme ärkan ja lähen jooksma.

Teine asi, millele mõtlen pidevalt, on see, et 15ndal juunil on Noarootsis kepikõnnimaraton 42km ja ma tahaks minna aga siin on palju agasid (või ma tahan leida lihtsalt põhjuseid?):
1. liiga vara pean ärkama,
2. väga pikk maa sinna,
3. kas saan hakkama.
Pean veel istuma ja mõtlema.


Mu poeg, Arko Marten, sai teisipäeval tunnistuse kätte ja kolmapäeval läksime loomaaeda.




















Eile käisime Piirojal rallikrossi vaatamas ja muidugi R.Veskil kaasa elamas.


Mina kohe väikese tüdruku taga.















Seekord läks kahjuks nii. Eelmisel korral sai R.Veski  I koha.











https://www.facebook.com/media/set/?set=a.724831150909695.1073741837.155100777882738&type=1  - pildid võetud.



Kui ilm vähegi lubab siis tuleval nädalal lähme pojaga randa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar