teisipäev, 25. märts 2014

Mis? Kes? Kus?

Teadmiseks, et III Virtuaaljooks toimub juba 5.-6. aprillil!




































100 päeva hommikujooksu läheb ka hästi. Ikka käin IGA päev jooksmas - katsun käia jooksmas just hommikuti. 27 päeva joostud - selline tunne, et olen jooksmas käinud juba aastaid. See tunne on hea (eriti hea on peale jooksmist).

Nüüd hakkan oma riidekappi korrastama. Mida veel kannan läheb kappi tagasi, mida ei kanna-need lähevad Türi Kirbukale müüki https://www.facebook.com/pages/J%C3%A4rvamaa-Kirbuturg/613563678693057?fref=ts

Varsti panen juurikad pannile praadima ja lõhe ahju ohtra majoneesi ja juustuga.

Arvake millest mina motivatsiooni saan?! Arvan, et te ei arva ära.
Ma saan motivatsiooni, kui mu sõbrad lisavad FB-sse endomondo tegevuse. Jah, ma saan motivatsiooni, kui vaatan endomondo lehelt, kes mu sõpradest trenni teevad/tegid.
Kõige suuremad motivatsiooni tekitajad on Liina R, Kädy M, Kati T, Merje H ja Maris H.
Muidugi kõige kõigem on armas tüdruk Sophia - kõige suurem toetaja.



Olete juba registreerinud end suurjooksule ümber Viljandi järve?
Meie Katiga kepikõnnil

2 kommentaari:

  1. Tubli! Mina Viljandi järvejooksul kirjas :D

    VastaKustuta
  2. Minu sõbrad ei osale kahjuks 100-päeva jooksul. Aga Endomondo näitab, et üks ikka osaleb, aitäh motivatsiooni eest ;) Kristiina R. (või oli see T :))

    VastaKustuta