reede, 21. märts 2014

Räägime saatest!

Kaalul on rohkem kui elu
Võtan nüüd sõna.
Pean mainima esimese asjana, et see Erik Orgu on tõeline mees, suure tähega! Mind hämmastab kui kannatlik ta suudab olla. Kui palju ta inimestele kaasa elab. Ehtne treener kõigile. Temaga sooviks ise paar päeva koos treenida ja muidugi kõiki toitumis- ja treeningkavasid ka.
Mulle on see saade väga meeldinud ja meeldivad kõik taolised saated.
Nüüd alustame selles, et miks ma just kirjutan nüüd sellest?
Kolmapäevases saates oli noor tüdruk. Ma elasin talle väga kaasa aga rohkem elas talle kaasa ta iseenda õde.
Inimesele antakse selline ideaalne võimalus langetada kaalu koos personaaltreeneriga. Sul on aasta (!), et saavutada midagi aga Sa ei suuda. Sul pole tahtejõudu. Tekib küsimus, miks Sa saatesse läksid? Ma kirjutan seda hetkel nagu Te kõik osalesite saates :D
Mulle ei mahu pähe, et miks võetakse teiselt inimeselt selline võimalus ära? Miks läheb saatesse see, kellel vaid hetkeks tahtejõudu ja suuri unistusi?
Ma tean ise, et see kõik pole nii lihtne. Et nüüd hakkad kaalu langetama ja voilaa, homme -20kg kergem.
Aga teate, nüüd mul tuju muutus ja ma USUN, et see noor tüdruk suudab saavutada seda, mida saates ei saavutanud. Olen selles rohkem kui kindel.
Ja see saade meeldib mulle ikka ka edasi.
PS! Avaldasin oma arvamust. Meil kõigil on OMA arvamus!


Igal päeval käin ikka jooksmas, 77 päeva veel!

Ja mul on ideaalne kepikõnni kaaslane, Kati, kellega käime pikad ringid läbi
Märtsi Endomondo


Ja mu lemmik, vahukoorega kohv!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar