kolmapäev, 12. märts 2014

Tagasi orbiidil

Viimasest postitusest on möödas 8 päeva. Jah, üllatav, et juba möödas üle nädala.

Selle nädalaga on nii palju juhtunud.

Alustame sellest, et muidugi ma ikka käin hommikuti jooksmas. Ikka võtan osa sellest 100 päeva hommikujooksu ehk tõeline katsumus. Olen juba jooksnud 2 nädalat e. 14 päeva 100st. Edasi, vaid edasi tuleb jooksuga minna. (uusaasta lubadus oli ka see, et jooksuga Sinale saada ning osa võtta võistlus(-t)est)

8. ja 9. märts võtsin osa ka Virtuaaljooksust. Kaks päeva jooksin viis kilomeetrit. 33st osavõtjast jäin mina 29ndaks. Ei, ma pole üldse kurb. Nagu mu elukaaslane korrutab "tähtis pole võid vaid osavõtt".
Kuus inimest, kes end ära registreerisid (seda 5.km) ei võtnud üldse osa.
Järgmine virtuaaljooks on 22. - 23. märtsil http://marathon100.com/est/kalender/eesti?heat=marathon100-ii-virtuaaljooks-5-km-1  Mina võtan taas osa, võta ka Sina!


Aeg on kiiresti läinud. 9.märtsil sain 26!
Esimese kingi elukaaslaselt sain juba veebruari lõpus kätte, uue Samsung Galaxy S4 mini.

   
Kõik läks vägagi hästi kuni üleeilseni. Mis siis juhtus?
Üks kahest kutsikast otsustas nüüd haigeks jääda. Ja otsustas tõsiselt haigeks jääda. Üleeile sai süsti ja pidime ootama hommikuni, et kui on sama loid ja midagi ei söö siis kliinikusse. Eile hommikul viisingi vaese kutsika kliinikusse. Ta oli nagu sült. Pead ei jõudnud tõsta, ei söönud, ei joonud, ei kakanud ega sirtsutanud.
Kutsikal on äge neerupõletik. Ma nutsin, nutsin ja aina nutsin, ma olin omadega nii läbi. Lõunal helistati ja öeldi, et kui saime õigel ajal jaole siis lootus, et kutsikas jääb ellu. Kui neerupõletik on ägenenud ja olnud mingist ajast saati siis arstid ei saa kahjuks aidata.
Koer oli eile päevake tilgutite all. Õhtul, kui kutsikale järgi läksin, nägin koera eluvaimu. Tõstis pead ja liputas saba.
Täna hommikul viisin taas ta tilgutite alla ja õhtul lähen järgi. Lõunal helistab arst, kui saab analüüsid tehtud ja siis annab teada, mis seisus koer on.
Hommikul kutsikas tatsas oma "vedelate" jalgadega toas ringi. Tuba koristades leidsin ka junni :D.
Arst lisas veel, et koera näos on rohkem elujõudu kui eile oli.
Ta tuleb sellest kõigest välja, peab tulema.
Selle kutsika nimeks saab VÕITLEJA

1 kommentaar:

  1. Seekord üritan ikka osa võtta virtuaaljooksust, siis võime koos jooksma minna :D

    Ja palju tervist kutsale :)

    VastaKustuta