teisipäev, 15. aprill 2014

Kes teeb, see jõuab

APLAUS, mu blogi on vaadatud selle lühikese ajaga juba 14 324 korda. Kas pole mitte hämmastav?! Poleks ealeski uskunud, et peale minu ja tema ja veel tema, seda blogi lugema hakkavad.
Sest ikkagi ma olen nagu kits, kes ei peatu ühe teema juures pikemalt. Ikka vaja hüpata ühelt teemalt kohe teisele.


Kallid jooksjad ja virtuaaljooksu huvilised - IV Virtuaaljooks on 18. aprill, 19.aprill ja 20.aprill. Jah, lugesid õigesti, seekord on seda põnevat jooksu lausa kolm päeva. Kahjus kolm viimast päeva, sest hetkese seisuga virtuaaljookse enam ei korraldata.
Ja mis on äge - III Virtuaaljooksus sain naistest 5nda koha üldarvestuses 10nda!

Täna oli Viljandis insanity proovitrenn. Muidugi me sõbrannaga osalesime. Ütlen ausalt, et higi tilkus juba alguses. See trenn on jõhker, jõhker igas mõttes.
Googeldage "insanity" ja vaadake pilte. Lausa suu jääb lahti kui head tulemused!
Viljandis hakkab ka kahe kuune insanity trenn ja juba esmaspäeval. Saaks siit Võhmast kamba kokku, kes soovivad selle 2 kuud läbi teha (trennid esmaspäevast reedeni ja hommikul kell 9) siis oleks ka mul kindel minek. Üksi või kaksi läheb Võhmast-Viljandisse ja tagasi liiga kulukaks.
Kirjutan veel trennist. Trenn kastis u 45 minutit ja eal pole ma nii läbi olnud. Ühte harjutust pead tegema järjest 2 minutit, teist harjutust taas 2 minutit ... Igatahes kõik, kes tahavad hullu panna siis see trenn on ideaalne.
(Siinkohal noh sponsorid, mida te ootate? Tüdrukutel vaja kütet, et trennis käia :D )


47 päeva  "100 päeva hommikujooksu..." joostud. Hetkel ei kujuta ette seda, kui 100 päeva joostud, et mis edasi? Ei, ma pole seda tüüpi, et nüüd puhkan loorberitel. Ja pean mainima, et jooksmisest on saanud mu üks parimaid ajaveetmise viise.

Õhtul lähen sulgpalli mängima ja ongi siis päev läbi.


Nüüd natukene söömisest ka. Ei saa öelda, et ma vaatan mida söön. Ma ei saa aru, miks on magus nagu halvaa, pähklikommid... siia ilma loodud?! Ikka selleks, et neid hävitada. Vahel on hea võtta kas mitu kommi või midagi muud ja süüa lausa rõõmuga.
Kohe kindlalt ei saa liigitada ennast sinna gruppi, kus ei sööda magusat. Kuigi muidugi katsun end tagasi hoida aga libastumisi ikka tuleb. Kui kukun siis tõusen püsti!

Hommikul otsisin nov. tehtud kehaanalüüsi tulemused üles. Uskuge või mitte, tol ajal oli mu kaaluks 68,4 kg. Uskumatu aga tõsi.
Õnneks nüüdseks olen päris paar kg maha raputanud ja enesetunne on hea. Tean, et ma olen rohkemakski suuteline aga nagu te kõik teate siis tark ei torma.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar