reede, 25. aprill 2014

Pabistaja

Kas te teate, kes on kõige suurem pabistaja? Kui te arvate, et mina siis te arvate õigesti.
Kui mind kutsuti jüriöö jooksule siis peas keerles tuhat mõtet. Kohe alguses ma ei öelnud, et "jah, muidugi ma tahan osa võtta" vaid ütlesin "ma mõtlen paar tundi ja siis annan teada". Peas käisid need tuhat mõtet korraga, et äkki ma ei jõua joosta, äkki kukun kohe alguses kõhuli, äkki jään viimaseks ja neid äkki oli veel ja veel.
Aga osa ma võtsin ja tehtud saime

(Kollasega olen mina)

















Muidugi polnud see nii hull midagi. Algul jooksin täiest jõust ja lõpus hakkasin mõtlema, et kas ma üldse jõuan oma lõpuni ära joosta.
Väikesed osavõtjad lidusid nii kiiresti. Ja muidugi pean ära mainima, et ma olin oma punktis kõige vanem (vana ja väeti nagu ma olen), teised kõik olid kindlalt alla 15 aastased.
See selleks. Peale jooksu oli nii hea olla ja IV koht on ka koht ikkagi :)


1.mai on ümber Viljandi järve kepikõnd ja muidugi me osaleme. Tule ja osale Sina ka!

Kõht läks tühjaks ja mõtlesin, et proovin need kebabi laastud ära


Kõik, kel proovimata siis ärge ostke. Vuhh kui vastikud





















Ilmad lähevad soojemaks, varsti käes see oodatud suvi. See tähendab vaid seda, et tuleb rohkelt trenni teha ja hakata vaatama, mida suhu pistad.
Kindlalt pole mõtet ka üle pingutada.

Pabistaja läheb teeb nüüd rattaga ühe tiiru.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar