pühapäev, 6. aprill 2014

Taaskord kõigest.

Tuba on koristatud, nõud pestud, pesumasin käib ja NÜÜD lõpuks on mul aega kirjutada.

Kõigepealt vabandan kõigi ees, et olen olnud nii vähese jutuga ja postitused on tulnud kas liiga lühikesed või liiga harva.

Arko Marten hakkab ristsõnu lahendama, tema üks lemmiktegevus. Ja oh üllatust, poiss võitis Rebase Ruutude aastatellimuse.

Eile saatsin ajakirja "Tervis Pluss" oma saavutused. Ei, need pole lihtsalt saavutused, et täna jõuan rohkem joosta, homme kõnnin. Need ikka "Eesti langetab kaalu" poole aasta projekti saavutused. Ma ei hakka end ega lugejaid petma. Saavutused olid aga ikkagi olid nirud tulema. Poole aastaga pea 2 kilo maha saada ei ole ju suur saavutus?! Aga ega mul polegi ju kokkuvõttes midagi maha võtta. Soovisin max. 5kg maha.
Kindlalt kes soovivad ideaalile veel lähemale ja võtta mõned kg-d maha siis sellega läheb aega ja aega kulub kauem.
Mina olin vist ainuke, kes soovis max -5kg. Aga ei hakka pikalt kirjutama - lugege mai Tervis Plussist ja tagasiside on igati teretulnud.




100 päeva hommikujooksu on joostud 38 päeva ja muidugi jooksen edasi. Ikka 100 täis, rohkemgi veel kui 100. Jooksmine on saanud osa minu igapäevasest tegevusest.

III Virtuaaljooks ka tehtud. Võtsin osa mõlemast päevast. Laupäeval jooksin 5km 30min:48s ja täna (pühapäev) 5km ajaga 29min:26s. Jah, ma tegin taaskord oma rekordi ja olen selle üle väga väga uhke!

Näitan oma hommikusööki ka:


Mai keskel saan lõpuks kirjutada oma endisest tööandjast - ikkagi on ta suur m*nn edasi.

Õhtuks teen pannkooke. Endale teen neid spets. tervislikke. Teate ju küll: 1 banaan ja 1-2 muna.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar