pühapäev, 10. august 2014

Kes? Liis Org

Motivatsioonist puudu? Loe ja vaata pilte - motivatsioon iseenesest kohe olemas

Kes Sa oled? Liis Org, värske IFBB Bikini Fitness võistleja
Millega Sa tegeled? Praegusel hetkel teen kõvasti tööd oma eesmärkide nimel, milleks on võistlemine bikini fitnessi võistlustel ning esimesed võistlused ongi juba septembris ning oktoobris.
Kuidas Su tee jõudis spordini? Ma olen juba väiksest saati spordiga väga aktiivselt tegelenud. Alustasin 6. aastaselt kergejõustiku treeningutega, kui mu esimene treener Ants Kuusik mind enda trenni kutsus. Koolis jäin samuti silma oma kehalise kasvatuse õpetajale Luhakooder Rainale, kes mind alati kõiksugustele võistlustele kaasa kutsus. Alustades rahvastapalliga ning lõpetades suusatamisega. Noorena saigi põhimõtteliselt kõik võimalikud spordiajad ära proovitud.
Miks just bikini fitness? Gümnaasiumis tegelesin aktiivselt odaviskega, kuid tervislikel põhjustel ei saanud seda kahjuks enam jätkata. Spordist täielikult loobumine oli võimatu ning hakksingi jõusaalis käima, et end mitte päris unarusse jätta. Juba päris kiiresti hakkasin jõusaalitreeningust väga nautima ning need muutused, mida ma aja jooksul peeglist nägin, oli see mis mind fitnessi juures köitis. Huvi fitnessi vastu kasvas kiiresti ning seadsingi endale juba eesmärgiks võistlemise bikini fitnessis. Teadsin, et ilma treenerita ma ei suuda võistlusteks valmistuda ning detsembris 2013 hakkasingi Soomes endale personaaltreenerit otsima. Kõik läks kuidagi väga kiiresti ning veebruaris alustasingi juba koostööd oma praeguse treeeneri Halonen Mattiga. Seadsime eesmärgiks, et esimesed võistlused on septembris ning hakkasime selle nimel palju tööd tegema ning praeguseks on kõik väga hästi sujunud.
Kui palju oled Sa vaeva näinud, et jõuda nii kaugele kui Sa praegult oled? Tööd on tehtud palju ning sama palju on veel teha. Kui nüüd mõelda kui palju vaeva ma olen näinud, siis eks jõusaalis on higistatud ikka mitmeid mitmeid tunde ning kõiksugustest maiustutest olen pidanud käed eemal hoidma. Kõige suurem võitlus on olnud söömisega Eestis olles ning sellega olen näinud arvatavasti kõige rohkem vaeva. Kalevi maiustused, saiakesed ning muidugi ema tehtud söögid- need on olnud minu tõelised vaenlased. Õnneks mu vanemad toetavad mind 100% ning ema ostab alati Eestisse minnes mulle omad söögid valmis, et mul kergem oleks.
Iga algus on raske. Oled Sa tahtnud käega lüüa? Käega ma pole kunagi tahtnud lüüa, aga eks neid raskeid hetki on ikka olnud. Trenni minemisega ei ole mul kordagi probleeme olnud ning sinna lähen alati heameelega. Söömisega on natukene raskem olnud. Paar korda on tulnud hetki, kus olen pidanud võtma minuti enda jaoks, et mõelda miks ma fitnessiga tegelen ning kas see kõik on seda väärt. Pärast mõttepausi mõistan kui palju see mulle meeldib ning kui hea tunde see mulle annab. See on minu viis, kuidas ma rasked ajad endale võiduks pööran.
Kes on Su eeskujuks? Mu lemmik on kindlasti Nathalia Melo, kellel on minu silmis ideaalne keha bikini fitnessis võistlemiseks.
Milline näeb välja Su üks päev? Pean tunnitama, et argipäevad on mul üpris üksluised ning samasugused. Olen sättinud oma jõusaalitreeningud argipäevadele ehk siis esmaspäevast reedeni ning treeningud sooritan kohe peale tööpäeva. Nädalavahetusesti on rohkem aega tegeleda muude asjadega kui ainult trenni ning söömisega. Nädalavahetused alustan hommiku cardioga ehk siis käin jooksmas või kõndimas. Laupäevad ja pühapäevad ongi põhimõtteliselt sellised päevad, kui ma ei plaani põhimõtteliselt mitte midagi ehk siis lihtsalt olen ning naudin oma vabast ajast. Need kaks päeva kasutan ma enda patareide laadimiseks.
Milline näeb välja Su ühe päeva menüü? Ütlen kohe alguses, et ma söön täiesti normaalseid sööke ning söön viis korda päevas + toidulisandi joogid päeva jooksul ehk siis nälga ma veel tundma ei pea. Hommikut alustan muidugi korraliku hommikusöögiga. Valikusse kuulub kohupiima lisanditega või siis puder ekstra valguga. Teine söögikord on lõunasöök, kui söön oma esimene sooja söögi. Paar tundi enne treeningut söön kohupiima marjadega. Peale treeningut on päeva kõige tähtsama söögikorra aeg, ehk siis päeva teine soe söök. Enne magama minekut söön kohupiima marjadega.
On Sul kunagi kaaluprobleemid olnud? Kaaluga pole mul kunagi probleeme olnud ning kaalu ma pole kunagi otseselt jälginud. Minu jaoks on see lihtsalt number, mida see kaal näitab. Kõige tähtsam on minu jaoks olnud alati see, mida peegel mulle näitab ja kas ma olen rahul sellega, mis mulle sealt vastu vaatab.
Mis plaanid Sul tuleviku jaoks on? Praegusel hetkel tunnen, et fitness on selline ala, millega ma tahan tõsiselt tegeleda ning kaugele jõuda. Täpsemalt ning rohkem oskan öelda, kui esimesed võislused on võisteldud ning esimesed tunded sealt kätte saadnud.
Mida soovitad neile, kes tahaks samuti tegelema hakata bikini fitnessiga? Ma olen ise tegelenud bikini fitnessiga niivõrd vähe aega veel, kuid võin julgelt kõigile naistele öelda, et jõusaalis käimine ei muuda mitte ühtegi naist hoobilt mehelikuks ning näljas ei pea ka olema. Bikini fitnessi jaoks on vaja palju motivatiooni ning tahtmist asjaga tõsiselt tegeleda.










Väga võimsale naisele hoian pöialt. Palju edu ja võistlusel häid kohti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar