esmaspäev, 11. august 2014

Kuhu on kadunud tahtmine?


Ütlen ausalt, et motivatsiooni on aga tahe teha sporti on üks ümmargune null. Muidugi käin ikka jooksmas aga mis pingutusi ma tegema pean, et jooksma üldse minna, oioi.
Aktiivne inimene pole see, kes käib igal päeval jooksmas ja teeb veel midagi päeva jooksul ning päeval magab vaid see, kes teeb ja teeb, koguaeg teeb midagi ning energiat ikka üle, et midagi teha.
Ma kuulun, kahjuks, esimese hulka - just viimasel kuul aga ma ei heida meelt. Septembris otsustasin hakata käima 2 - 3 korda nädalas jõusaalis ja muidugi jooksmist ei jäta.



4. päeva veel ja siis on käes see ööjooks. Muidugi hakkab juba pabin sisse tulema aga ma lohutan end sellega, et esimese kolme hulka ma nagunii ei tule - hea lohutus, kas pole? :D
Kõige tähtsam on see, et ma jookseks terve selle maa läbi. Ei ühtki kõndi vaid jooks. 
Alguses panin ka limiidi, et max. 1h aga nüüd ei määra see jooksmise aeg midagi, sest viimasel ajal on ka mõndadel päevadel jooks nii vaevaline.

 LEMMIK
Tortilla, kanafilee, fajita spice mix maitsesegu, jalapeno, punane sibul, paprika, tomat, hiinakapsas, majonees.






Talvevarud ka olemas. Eelmisest aastast on veel mustsõstraid ja maasikaid. Elame talve muretult üle.

Äkki keegi on tähele pannud, et ma pole oma kehakaalu avaldanud. Ja kindlalt tahate teada ka, et miks? Mu ümber on väga palju kadedaid inimesi ja õelaid inimesi. Palju ka neid, kes minuga koos rõõmustavad mu üle ja seljataga kiruvad. Seega, et kõiki säästa siis numbrit ma ei avalda. Kui tahad ikka teada siis otsi üles postitus kehaanalüüsist - äkki olen seal kirjutanud (kui olen siis lahutage sealt kg-st maha 4-5kg).

Söömises pole ma kellelegi eeskujuks. Ma tean mida peaks sööma ja kui palju aga ma tahan vahel ikka neid keelatud vilju (küpsised, shoks...). Muudan end, luban.

JUULI KOKKUVÕTE



Nüüd kirjutan natuke ka rallikrossist.
Laupäev, 9.08, toimus Vasalemmas rallikross.

Alati peab midagi tegema. Minu poiss.

Võidumees!
Järgmine rallikross 23.august Piirojal.




Minu väike straar



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar