kolmapäev, 27. august 2014

Viigi, pühapäev olid?

Nagu te kõik teate siis oli pühapäeval Aleksandri poolmaraton, kuhu ma EI läinud. Siiamaani on korraldaja Pamela ees süümekad, enda ees ka süümekad JA üldse, miks ma ennast kirja panin KUI kohale ennast ei vedanud.
Lähme ajas tagasi laupäevasesse päeva. Nagu ikka ei puudu meie pere Rallikrossilt ja laupäeval toimus Piirojal eelviimane rallikross. Ilm oli väga petlik, kord oli soe, kord kallas vihma. Rallikrossist kirjutan lõpus. Vihmaga sain märjaks, muidugi oli mul vihmavari aga 100% vihma eest vari ka ei kaitse-külm hakkas. Tagasi koju sõites otsustati sauna teha ja peas lõi pirn põlema - mul nagunii jooks tegemata ja jookseks selle 5,3km sauna ära. .Jooksingi aga saun polnud veel valmis. Vaja oli siis märgade riietega väljas istuda ja lobiseda. Peale jooksu ütlesin teistele kohe, et pühapäeval mina 11km ei jookse, sest kõik sisikond valutab, vaid kõnnin. Sain nohu ja kurk oli hommikuks täitsa valus. Laupäeva õhtul kirjutas veel üks tuttav, et kahjuks ta oma õega ei tule Aleksandri poolmaratonile. Jõudis kätte pühapäeva hommik. Peas käis miljon mõtet, muidugi oli nohu ja kurk valus aga sisimas ma äkki(?!) tegin juba laupäeva õhtul otsuse ära, tuttavad ei tule siis mina ka ei lähe. Võibolla mõtlesin ma pühapäeval enda tervise kehvemaks kui see tegelikult oli (või ka äkki mitte, sest alles oli ööjooks ja skechersi jooks). Või äkki oli mul vaja ühte puhkepäeva, sest ikka üritan käia igal päeval jooksmas.
Ja pühapäeval kirjutasingi Pamelale, et kahjuks ma ei osale. Süda sees nuttis aga samas see õppetund jääb igavesti meelde:
* arvestada tuleb vaid iseendaga,
* kõik päevad pole vennad.
Eks neid tärne tuleks veel ja veel juurde aga hetkel aitab kahest

Aleksandri poolmaratoni asemel läksime perega Lätti. Ja nii kaduski pühapäev käest. Pühapäev ei läinud ka oma ringe jooksma.

Peaks mainima, et kurk on mul siiamaani tundlik, nohu on tugev ja peavalu on igapäevane.

Tulen nüüd tagasi laupäevasele Rallikrossile












Pilt https://www.facebook.com/Rallikross

Ei saa öelda, et sõit ei läinud hästi. Läks hästi aga kahjuks esimese kolme sekka R.Veski seekord ei tulnud.































6.september on Elvas Kulbilohus VI ehk viimane rallikross.

2 kommentaari:

  1. tead, Viigi, täna rattaga sõites tuli suur tahtmine sinuga jälle mingi aeg pikemale ringile minna ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Alati olemas, anna vaid teada :) . Mul olekski kedagi vaja, kes tagant natukene sorgiks ;)

      Kustuta