reede, 26. september 2014

Rahulolu

Kas teil on olnud tunne, et enam rohkem rahul oma eluga ei anna olla? Kõik on loksunud iseenesest sujuvalt paika?

Selline rahulolu on hetkel tabanud mind. Mul on nüüdseks kõik olemas, et olla õnnelik. Ma ei saa öelda, et ma enne õnnetu olin aga midagi oli puudu. See puuduv oli töö, jah oli.
On hea omada väga suurt tutvusringkonda ja täna sellele tuttavale saingi tööle. Olen nüüdseks müüja väikeses külas, oma külas, kus sündisin.
Paljud arvavad, et olen tagasi kolinud Kõosse, sest töötan seal poes. Ei pea üldse muretsema, meil läheb väga hästi ja kolinud pole ma kuhugile.
Miks just Kõosse? Hommikul pean oma kullatüki nagunii Kirivere kooli viima. Ma ei näe mõtet, et miks peaks 8.aastane poiss hommikul minema 7:05 bussiga ja jõuaks kooli 7:15. Ja oma raha on ikka oma raha :)



Mida teha? Kas Viljandi Linnajooksul 10 km või 5 km?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar