pühapäev, 5. oktoober 2014

Rahvajooks

Hommik algas singi, muna ja kohviga.
Täna oli Paide - Türi Rahvajooks.
Mitte mingeid emotsioone mul jooksu suhtes polnud. Polnud kodus juba pabinas. Ainuke mure oli see, et kuidas ma Türilt Kirnasse saan (alguspunkt ja lõpp-punkt polnud samas kohas). Tegin kodus eeltöö ära, kirjutasin bussiajad üles. Türi linnastaadionil võtab buss inimesi peale aga kus täpsemalt? Esiteks ei leidnud ma seda Türi linnastaadionit üles. Panin navi tööle ja lisasin sinna tänav "Staadion" - põrusin täielikult. Siis googeldasin, et kus tänaval linnastaadion asub. Lõpuks seiklemine sai otsa ja jõudsin õigesse kohta (a punktist b, enne seda käisin läbi c, d, e, f... punktid).
Parklas küsisin kohe, et kust ma siit bussile saan, jäin vastuseta. Telkides küsisin ühe ja teise käest, asjata! Siis jälgisin pinksalt, et kuhu inimesed kogunevad ja see oli mu õige tegu, kogunesid nn "bussijaama".
Esimesest bussist jäin maha, sest minu 8.aastane poeg hakkas nutma. Teisest bussist jäin taas maha, sest poiss nuttis edasi. Õnneks sain kolmandasse bussi. Leppisime pojaga kokku, et tema on staadionil batuudil, ostab süüa ja midagi sooja juua.

Pean ära mainima, et väljas oli lausa kuradima külm. Umbes 45.minutit jäi stardini. Külm, külm, külm. Lõpuks otsustasime Marise ja ta õega stardikoridori minna, rahvamassis ikka peaks soojem olema. Natuke oligi.
Kõlas stardipauk ja panin ka seekord Endomondo tööle - asjata, sest peale kolmandat kilomeetrit otsustas endomondo minuga tänase töösuhte lõpetada.
Alguse tõus oli nii pikk. Paljud jooksid end selle tõusuga kinni. Mina läksin vaikselt, sest peale seda tõusu oli vaja edasi joosta.
6,5 kilomeetrit tundus täna nii pikk maa. Ei saa öelda, et jooks läks väga kergelt. Korra hakkasin mõtlema järgmise pühapäeva Viljandi linnajooksu peale, see ju lausa 10 kilomeetrit - peab hakkama saama.

Medal käes ja õnnelik

























Aeg 33:58, koht 188, naistest 40, oma vanuseklassis 13-s.

Enne starti külmavaresed (vähemalt mina)


Nagunii tekkis nii mõnelgi küsimus, et kuidas siis poeg hakkama sai ja mida tegi? Ta oli nii õnnelik, et pidi maksma batuudil olemise eest 3 eurot ja sai seal nii kaua olla kui tahtis.
Lasi angry birdsi käele maalida, oli kaubelnud kolmelt eurolt kahele :D. Pani Selveri puzzle kokku ja sai selle eest värvilised pliiatsid ja värviraamatu. Muidugi taskuraha oli ka sirgu löönud.


Järgmine ja viimane oktoobris on Viljandi Linnajooks 12.oktoobril.
Novembris peaks olema mu viimane jooksuvõistlus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar