reede, 17. oktoober 2014

Väljakutse

Mul on üks eriti armas ja hea sõbranna Marii. Olete varemgi temast minu blogis lugenud. Olen kirjutanud kuidas me proovisime katsetada, kas saame 5 päeva elada ilma magusata.

Marii kirjutas mulle pühapäeval, et Viigi proovime uuesti. Teeme seekord 20 päeva ilma shoksi, kookide ja küpsisteta, ilma kommita ja rämpsuta üldse. Marii teab, et temaga koos võin ma kasvõi maailma lõppu minna, sest ta on mulle ikka üks ütlemata kallis inimene.

Kohe saab läbi viies päev ja tunne on ülihea. Pole mingit kiusatus haarata töölt üks shoks või miskit muud. Ka selle ajaga on kadunud pool kilo. Elame-näeme, sest veel 15 päeva ees.


Tegin ülihead suitsulõhe rulle:
Vaja läheb:
200 g külmsuitsulõhe fileelõike
jääsalatit
200 g toorjuustu suitsulõhe ja tilliga
1-2 kurki
värskelt jahvatud pipart
Lõika kurgist piklikud pulgad. Määri suitsulõhe fileele korralik kogus toorjuustu, tõsta peale lõhetüki suuruseks lõigatud jääsalati tükk ning kurgilõik. Keera lõhe ümber kurgilõigu rulli ning kinnita toidutikuga. Jahvata peale pisut musta pipart.




Ülihead, soovitan kõigil ära proovida. Pealegi väga lihtne teha. (Mina olin natuke lohakas, sest tegin vaid endale rulle)

Teisipäeval käisin Viljandis täitsa üksinda lõunatamas ehk lõunasöök ühele. Sama maitsev kui pildil näha.


Leidsin telefonist ühe pildi. Poeg tegi peale Paide-Türi Rahvajooksu



Kuna mul täna vaba päev siis käisin hommikul kaheksast jooksmas (no oli külm). Siis võtsin suuna taas Viljandisse, et ripsmed keemiliselt koolutada + värvida ja solaariumisse minna - on küll nüüd poole parem olla.

Pojal hakkas vaheaeg. Tunnistusest ka räägin? OK, räägin :D
Poisil vaid üks kolm ja te ei taha uskuda, milles - muidugi kunstis. Teised hinded neljad ja viied - jah, ma olen väga rahul.
Ning esmaspäeval lähme Pärnusse Tervise Paradiisi vaheaega nautima.

Nüüdseks aitab. Poiss räägib, et kõht valutab ja hakkab oksele. Tundub, et kõhuviirus on meie peret tabanud.
Hoidke ennast!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar