teisipäev, 20. jaanuar 2015

Kavade jälgimine

Nagu te teate siis hakkasin Signessa Kalmuse toitumiskava jälgima. Kuna tegime ka koos esimese trenni siis jälgin ka trennis tehtud kava.
 
Olen jälginud väga paljude koostatud kavasid aga Signessa kavaga on midagi väga teistmoodi. Muidugi nagu ikka, toitu kaalutakse. Väga selgelt lahti seletatud ja menüüd koostatud, et mis sobib millega kokku. Kindel EI ei ole seal magusal, iga söögikorra lõppu puuvili. Magusa all ei mõtle ma vaid puuvilja, lubatud on ka supipäeval (lõunal) süüa kooki ning õhtul süüa peale õhtusööki veel jäätist. Ja uskuge või mitte, kava jälgides kaal langeb. 10 päeva ja hetkel kaalukadu -1,3kg.
 
Jõusaalis käin nii tihti kui vabad päevad tööl. Jooksmas üritan käia igal päeval. Ja äkki tuleb nädalas 1 päev, kus ma ei liiguta lillegi (vahel nädal täis sporti).
 
 
Mul on omad eesmärgid, mille poole püüdlen. Igasugune kiitus ja kriitika on teretulnud.
 
 
Laupäeval oli Võhmas sõudeergomeetri võistlus. Võtsime pojaga ka osa ja sai asja, mõlemad saime III koha.
 
 
Igatahes mina olen õnnelik ja üdini positiivsust täis.
Isegi puhkus hakkab aprillis ja juba pean plaane.
 
PS! Sain Kati nõusse Noarootsi kepikõnnimaratonile. Yes, me kõnnime ja teeme ära


5 kommentaari:

  1. Mis tööd Sa teed, mis ei võimalda Sul tööpäeviti trennida?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen klienditeenindaja. Hommikul pool kaheksa sõidan tööle ja õhtul kell pool kaheksa jõuan koju. Muidugi ma saaks treenida kui natuke koomale oma tegemisi tõmmata aga vaja peale tööd veel pojaga õppida, süüa teha, järgmiseks tööpäevaks söök (lõuna) valmis teha, koristada natuke.

      Kustuta
  2. Küsin selle Signessa kava kohta - kas on piirangud ka, milline kook ja jäätis on? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Piiranguid koogi ega jäätise suhtes pole / ise eelistan ikka valget jäätist ja võimalusel kohupiimakooki. Sõin täna porgandist tehtud kooki ja see oli ka väga maitsev

      Kustuta
  3. Tere, lugesin su blogist, et oled tellinud mitmeid toitumiskavasid. Kas Sulle Mareku ja Taavi kavad ei meeldinud või ei sobinud? Plaanin ise ka kava tellida ning teen nüüd eeltööd, et kellelt tellida :) Tänud ette.
    Reili

    VastaKustuta