pühapäev, 25. jaanuar 2015

Kuidas mul läinud on?

Õnn peitub nii vähestes asjades.
Nüüd kava jälginud ja jõusaalis käinud 2 nädalat. Kaalukadu 1,8kg.
Ma ei promo seda kava. Ei kirjuta selle mõttega, et nüüd kõik hakkavad ka Signessalt kava tellima. See on siiamaani ainuke kava olnud, mis mulle 100% sobib (saan kooki ja jäätist, saan kõhu täis ega pea toidukoguseid vähendama) ja kaal langeb. Samuti pole mu positiivne meel kadunud, naljasoon ka alles ja tahtejõud kõige suurem.

Eile ja täna oli ka V Virtuaaljooks. Võtsin muidugi mõlemal päeval osa. Esimene päev 5km ajaga 26m23s. Oleks kiirem aeg tulnud kui poleks pidama jäänud - kaks väikest krantsi tahtsid mu ära süüa.
Teisel päeval (täna) 5km ajaga 29m30s. Tänane tee oli väga libe. Eilsega ei anna üldse võrreldagi.
Aga mulle need Virtuaaljooksud meeldivad, annavad nii palju motivatsiooni juurde.

 
 
 
 
 
 
Samas ma olen juba mõtetega puhkusel. Mul tuleb aprillis puhkus ja mida kõike ma selle puhkusega teha plaanin (muidugi spaas puhata ka). Oskate pakkuda mingit spaad, kus on jõusaal? Ise kaldun sinna Saaremaa poole aga äkki tuleb parem pakkumine.
 
 

 
Jumpima lähen ka. Sellest kõigest lähemalt siis kui olen ära käinud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar