neljapäev, 1. jaanuar 2015

2014.aasta kokkuvõte

Kas mäletate seda postitust?




 * Võtta osa paljudest võistlustest
Peaks ütlema, et TEHTUD! Ma pole eal nii paljudest võistlustest osa võtnud kui võtsin 2014.aastal.

 * Teha trenni (kui mitte igapäevaselt siis ülepäeviti)

Ütleme nii, et enam-vähem TEHTUD. Vahel jäi ka 2-3 päeva vahele aga tubli olin ikkagi


 * Võtta aega iseendale, puhata

Täielik põrumine. Mulle tundub, et puhata ja lihtsalt olla ma ei oska üldse.


 * Toituda tervislikult ja öelda EI rämpsule-magusale

Taaskord tõusude ja mõõnadega. Kord läks hästi ja siis halvasti ning uuesti hästi ja halvasti. Pole võimalik magusast loobuda. Või väidab keegi vastupidist?


 * Märtsis häid tulemusi esitada Tervis Plussile

Põrumine. Pidin ju eriti häid tulemusi näitama aga mida polnud?tulemusi.

_____________________________________________________________________________________

Alustan nüüd algusest.
Kui ma midagi ei suuda, ei oska siis olen ma viha täis. Viha äkki polegi õige sõna, raevu täis sobib paremini.
Mäletate kui hakkasin jooksmas käima? Appi ma ei jõudnud. Nutsin, olin vihane, nutsin ja proovisin uuesti. Järgmisel korral sama jama. Ma ei jõudnud. Äkki 2km tuli ära aga seda oli ju vähe. Kohe oli vaja joosta kindlalt 5km ja hea ajaga. ALGAJA.
Võtsin end uuel päeval uuesti kokku ja läksin jooksma. Ikka oli piin ja jooksin vähe. Taas uus päev ja jooksuriided selga.
Mille üle ma uhke nüüdseks olen? Selle üle, et ma ei löönud käega. Ega igast algajast kohe meistrit saa.
Kui mu mälu mind ei peta siis esimene nn "võistlus" oli Virtuaaljooks minu sünnipäeval ehk 9.märtsil. Jooksin siis 5km ajaga 33m:36s. Ma olin uhke ja aeg tundus ka hea. (Või mis ma sel ajal üldse ajast teadsin?)
Olen igast Virtuaaljooksust osa võtnud, absoluutselt igast!

Nüüd ma jätsin mulje, et olen vaid jooksnud. Suurjooks ümber Viljandi järve võtsin osa just kepikõnnis. Ülevaate siit

2014 aastal sai isegi rattaga sõidetud jutti 62,47km.

Kõige suurema jooksuelamuse sain ma Ööjooksult. Vot on üritus. Isegi nüüd tagasi mõeldes on meeleolu laes. Super-super! Ööjooks 10km ajaga 53m:12s.

Muidugi polnud aasta vaid rõõmu. Oli ka kurbust, nuttu ja magamata öid. Meie Võitleja (kutsikas) ei pidanud vastu ja läks taevasse. See oli kindlalt aasta kõige suurem põnts.

Ärme peatu enam kurval teemal.

2014. aastal kaotasin kehakaalust 4kg. See pole mingi suur kaotus millest kahju oleks. Rohkem oleks võinud kaduda :D

Kas te teate, mida ma eile tegin? Võtsin osa IV Virtuaaljooksust.
Muidugi läksin ma ka eile Rademari, sest uuest aastast läheb vaja kohe treeningjalatseid. Mind aitab ja annab palju motivatsiooni juurde Signessa Kalmus, kellega me teeme jõusaalis ühe trenni. Ja toitumises aitab ka tema.
Mul on 2015 aastaga suured, suured plaanid ja sellest kirjutan ka varsti.


Igatahes minu aasta 2014 oli hea aasta, jooksuaasta.
1342,52 kilomeetrit puhast jooksu

 
Soovin teile kõigile head UUT AASTAT. Palju pingutusi, kordaminekuid, palju rõõmu ja armastust. Muidugi, et kõik eesmärgid oleksid kerged tulema.
 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar