neljapäev, 6. veebruar 2014

Hulluks võib minna


Jah, hulluks võib minna Soome poodides. Endale motti juurde anda siis vaja ka uusi riideid (trenni). Jäi kipitama ja homme ostan KappAhl-ist ära eriti hea hinnaga. Pean veel lisama, et selle nädala lõpuni kõik tooted koos kliendikaardiga -30%. (Tegin selleks ka kliendikaardi ära. ELAGU SOODUKAD)



















Olen juba ostnud hunniku asju nii endale, pojale ja ka õdede lastele. KappAhl-ist ostsin endale väga väga ilusa kleidi. 2 maikat ostsin ka :)
Naisi ei tohi poodi lasta. Mainimist väärt ka see, et ega mu õde ka tühjade kätega ei väljunud.
Oma kraamist, mida ostsin ja ostan veel, teen pilte ka kas pühapäeval või esmaspäeval.


Hesburgeris käisime kohvi joomas. Ma ikka vedasin oma kookosrasva kaasas, et kohvi sisse panna.

Mis veel? Pidin tulema homme koju aga nüüd tulen hoopis laupäeval.
Kurvaks teeb see, et poeg haige. Oli terve öö magamata, oksendanud ja palavikus.


PS! Tahad midagi KappAhl-ist osta aga ise ei satu kuhugi siis anna teada, ma ostan Sinu eest ära (mitte, et ma ostaks Sinu eest endale, et Sa ilma jääks vaid ostaks Sulle)


Oleme tervislikud.

1 kommentaar: