teisipäev, 25. veebruar 2014

"Teeme koos rajalugu!"

22.02-24.02 tehti koos rajalugu. 
Mida see tähendab? 22.-24. veebruaril kutsuvad 100 terviserada üle Eesti rekordit püstitama, kogutakse tervisekilomeetreid. Suusata, uisuta, kelguta, kõnni, jookse ja anna teada oma läbitud kilomeetritest radadel kohapeal või läbi terviserajad.ee ja meie FB külje.

24. veebruari õhtul liidame läbitud kilomeetrid kokku ja kingime Vabariigile aastapäevaks tervisliku rekordi!

Ja nüüd facebook "Eesti Terviserajad" kirjas:
Rajalugu on taas tehtud! Vaatamata kiuslikule ilmataadile õnnestus ka sel aastal maakerale tiir peale teha. Kokku sai löödud rakendusse sisestatud ja radadelt saadud andmed ning tulemuseks 42948,9 kilomeetrit. Oma panuse andis umbes 4500 sportlikku eestlast, suur aitäh kõigile!
Liikumisviisidest võidutses selgi aastal suusatamine, niimoodi liiguti peaaegu pool kogukilometraazist, aga hea meel on tõdeda, et inimestele meeldib ka jalgsi liikuda.


Juhuu tehtud. Ka mina osalesin kahel päeval:
23.02 jalutamine 9,96 km
24.02 jalutamine 13,6 km
Seega kahel päeval kokku 23,56km. Minu osa ka :)

Tuttavatest võtsid osa 6. Kas ka Sina andsid panuse? Anna kommentaarides märku!



23.02 läksin jooksma. Kui olin pool maad ära jooksnud siis mõtlesin (loll mõte), et vaatan endomondost kaua ja palju jooksnud olen. Ja mida? Endomondol polnud gps-i järel. Muidugi läksin närvi ja teise poole teed ma kõndisin ja mõtlesin, et terve maailm on minu vastu /Selline tühine asi ajas ikka nii vihale.


Graatsiaketas ja hularõngas on mu kaaslased igal päeval. Muidugi kõndimine ka päevas. Täna lähengi kepikõnnile Katiga.

Tööle see nädal ei läinudki, eks väikene puhkus tööst kulub ka ära.


Tee plaanid esimeseks maiks ära, tule kõnni koos minuga.
Võistluse nimetus: 85. Suurjooks ümber Viljandi järve
Registreeritud võistleja: Viigi Kipper (1988 , Naised, 12 km kepikõnd)

Mina lähen. Tule SINA ka



Meeliselt olen saanud hästi palju nõu just lchf asjus. Ta lisas ka, et tegelt peaks olema LCHP(low-carb, high-protein) mitte LCHF.
Aga eks elu ongi üks paras proovikivi. Kõike peame omal nahal ära proovima.





Arko Marten õpib voodis. Ei temale meeldi olla eeskujulik laps ja õppida laua ääres.
Ja ta veel ei teagi, et esimene mai võtab osa jooksus /laste omas. Te peaksite ta nägu nägema kui teada saab. Eks esimene küsimus on tal "Kas auhinda ka saab?"








Ja väljas on kevad, südames kevad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar