esmaspäev, 10. veebruar 2014

Pillerkaar. Ja viisakusest!

 Ja ongi kohe läbi kaks puhkepäeva (küll aeg läheb puhkepäevadel eriti kiiresti), juba hommikul tagasi Soome.

Olen võlas - lubasin, et postitan pildi üles, mida poodidest ostsin. Mõned asjad on puudu aga ülevaate saab.


























Väljas on kevad. Mulle meeldib
 Ka tuppa tõin kevade, tulpe.
Krõpsud, kõrsikud ja muu selline pole minu, ausalt :D






































Nüüd kirjutan, mis mind täna rabas. Lausa oleks jalust rabanud.
Ma olen olnud müüja väiksemas toidupoes, suuremas toidupoes, juveelipoes, Sokisahtlis...

Öeldakse, et klient on kuningas vaid siis, kui ta oskab kuninglikult käituda.

Käisin täna isaga Viljandi Maximas. Kassasse jõudes ega meid eriti ei oodatud seal. Klienditeenindaja oli noor tüdruk. Küll ta viskas isa ostetud asju, piiksutas läbi ja viskas.
Jõudis järg minuni siis korra vaatas otsa ja alustas viskamist ja lehte lennutas leti teise otsa.
Maksin ära. Ja automaatselt läks näpp nupule "halb teenindus".
Kui Sulle müügitöö ei meeldi või ei sobi siis ära tee seda tööd. Otsi muu töö, sest selline käitumine ei kõlba küll.


Paljud on võtnud endale väljakutse- 30. päevane kükkimise väljakutse.


Kas ka Sina teed või plaanis teha kükke?


Midagi head muusikat ka veel: http://www.youtube.com/watch?v=eZP_Rv-mBwU

1 kommentaar:

  1. ma olen selle väljakutse 10. päeva juures juba :D samaaegselt teen praegu ka kõhulihaste challenget. Päris raskeks hakkab juba minema :D

    VastaKustuta