esmaspäev, 3. veebruar 2014

Üllatav "tõsiasi"

Käin päevas ikka 3-5 korda vaatamas palju lugejaid päevas mu lehel käivad ja ütlen ausalt, süda tilgub verd. Lugejaid on nii palju aga minul pole uusi postitusi.

Nüüd kirjutan tõsisemast teemast.
Kusagil vanas teemas kirjutasin, et sain Tervis pluss-i poolt selle "Terve Eesti langetab kaalu" menüü analüüsi. Pidin kirjutama üles viie päeva menüü, kellaajaliselt ja oma liikumised kõik kirja panema. See selleks. Asun nüüd asja juurde: OK, kõik korras kui palju plaanis kaalu langetada ja puha. Mis mul närvi mustaks ajas on see, et kulla inimesed küsige kui tahate teada mu poja vanust. Jaanuari ajakirjas kirjutatud, et mu poeg on viie aastane. Ta saab suvel ikka kaheksaseks, ei saa kuueseks.
Ja teiseks, ei käi ma reede-laupäev tööl (see oli vanasti).
Miks ei küsita selliseid asju minu käest?
Võimalik, et see mul hetkene viha-raev. Läheb üle-peab minema.


Laupäeval käisime bowlingut mängimas. 3 tundi ja ma ikka jään endale kindlaks: olen algaja, väga algaja. Viimane polnud, viimaseks jäi mu poeg Arko Marten (ma naeran südamest kuidas ta punnitas kuuli üldse tõsta)


Pühapäeval olime rabas. 2 tundi uisutamist. Hea oli, täna andis tuharalihas tunda




Ja homme tööle. Jälle algab kõik, algab uuesti
http://www.youtube.com/watch?v=P_MJjD5xIt8

2 kommentaari: