reede, 31. jaanuar 2014

Ei ole kadunud

Tere taas.
Loodan, et te ei arvanud, et nii kui sai see suur number 10 000 täis siis kohe kadusin. Ei, ma pole kuhugile kadunud.
Esmaspäeva hommikul läksin Soome tööle ja tulin koju eile õhtul. Tagasi Soome tööle teisipäeval esimese laevaga ja siis tagasi reedel.
Seekord ei olnud meil korteris netti aga järgmine kord parandame vea ja saame neti ning siis saan blogida ka Soomes.

Kui päris aus olla siis mul pole mitte midagi kirjutada. Töö, töö ja töö. Trennide arv on (häbi mulle) 0. Miks ühtki trenni? Peale tööd füüsiliselt ei jõua. Juba selleks, et meil pikad tööpäevad ja teiseks on väljas ikka pagana külm.

Söömise kohapealt on kõik kontrolli all. Eile maiustasin paari küpsisega kuigi ma ei saa aru, mis ajendas küpsist sööma?! Aga ma ei nuta. Kui sõin siis sõin.

Külastasin Apollot. Olen uue raamatu omanik. Ahnitsen raamatuid osta aga tark raamat "Toidurevolutsioon" pole läbi. Homme parandan ka selle vea.


Arko Marten läks laululaagrisse, tuleb homme. Minul esikukapp(!) lõpuks olemas ja toad no enam-vähem korras.
Muidugi mul on esikukappi panna ka uusi kleite, püksid ja tuunika.


Talv tulemas
Järgmine nädal lubas ilmajaam tuua sooja. Jehuuuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar