teisipäev, 7. jaanuar 2014

Midagi hingele ja kehale

Olen eemal olnud. Nüüd kirjutan, et miks?

Käisime elukaaslasega Saaremaal puhkamas. Pühapäeval läksime ja täna (teisipäev) jõudsime koju.




Ma võin valetada- võimalik, et käisin Saaremaal põhikoolis, võimalik, et polnud varem Saaremaal käinudki.

Kahjuks mu Samsung Galaxy SII ei tee kvaliteetseid pilte või on asi telefoni vanuses?!


Ei, me ei läinud lihtsalt Saaremaale uitama. Võtsime suuna Kuressaare peale. Täpsem suund oli Grand Rose SPA Hotel.

Saime veekeskuses ja saunas käia koguaeg. Saime jalutada Kuressaares, saime puhata ja nautida vaid teineteise seltskonda. Saime massaaži, mis oli suurepärane.

Kõik oli nii ideaalne. Kindlalt soovitan külastada seda spaad.


Nüüd edasi, koduteel. Pärnus tegime pausi, lõunasöömaaja. Võtsin menüüst lõhe värske salatiga ja saate aru, sain lõhe, kolm viilu kurki ja kaks viilu tomatit - ajab naerma ausalt. Kas see oligi siis see värske salat?!


Olen puhanud ja tegin suurepärase ostu. "Toidurevolutsioon"- kui näed raamatupoes seda raamatut siis osta. Saad vastused kõigile küsimustele, mis puudutavad toitumist.
PS! Raamatud peaaegu kõik otsakorral e. raamatut läbimüüdud.



Ja mis veel meelde tuli. Sain maili ajakiri "Tervis pluss"-ilt. Minu toitumist hakkab analüüsima toitumisterapeut - kas pole mitte hea uudis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar