laupäev, 11. jaanuar 2014

Maailm on imeline

Kõigepealt kirjutan ära (muidu unustan nagu mul kombeks), et olen toitunud LCHF järgi juba neljandat päeva! Mis muutunud? Pole tungi suhkrustatud kommide v kookide järgi, suhkru järgi üldse - juhuu. Ja hommikul näitas kaal kaalukadu -1kg. Edasi kentuki poisid!


Tegin lõunaks singirulle (riivjuust, majonees, küüslauk ja muidugi singiviilud).











Ja kui magusaisu kimbutab siis teen endale ühe magusa ampsu (http://lchfeesti.blogspot.com/2013/11/sokolaadine-amps.html)

Trennidest ka. Kolmapäeval käisin Kabalas jõusaalis 1h. Neljapäeval üritasin joosta aga ikkagi tugeva tuule ja vihmaga on see piin, 9.minutit ja andsin alla. See polnud kõik neljapäeval, ikka tunnike zumbas ka.


Eile käisin Tallinnas, mitte asjata vaid asjaga. Käisin MxM stuudios ja mind pildistas imeline Tiia Saart.
Sellest kirjutan siis pikemalt kui olen saanud ja näinud kõik pildid ära.
Üks pilt selline:























Ja pildistamisega ei piirdu vaid mina - mu poega, Arko Martenit, tahetakse Magistrali keskuse reklaamimodelliks. Tema kord pildile saada on järgmine neljapäev.


Lähme tagasi eilsesse päeva. Eilne lõuna polnud nii meeldiv midagi. Sõitsime sööma Nõmmele Grill Kebabi. Kohale jõudes ikka saatsin telefoniga sõnumi, parkimise jaoks. Sõnum saadetud ja asusime sööma. Tund pärast söömist ootas mind kojamehe vahel üllatus, parkimistrahv 35eurot. Ajas vanduma ja peas oli vaid üks lause "ma ju saatsin sõnumi". Jah, saatsin aga valele numbrile. Ju oli mul nii kiire sööma naaseda, et saatsin sõnumi numbrile 1669, mis oli suurelt plakati all.


Suured tänud üllatuse eest ALOdrink Eesti:



Uued 100% naturaalsed ja ülimalt maitsvad Aloe Vera mahlajoogid! 
Maitsvad ja värskendavad Aloe Vera viljaliha tükkidega joogid, mis ei sisalda kunstlikke lisaaineid - ei säilitus-, värvi-, lõhna- ega maitseaineid. Kõik joogid on ka gluteenivabad.








Nendest jookidest tuleb ka pikem postitus kui olen kõik mahlajoogid ära proovinud.
(üks pudel JUBA tühi. mmm, kui hea viljalihaga)


ELU ON ILUS, ONJU?!

4 kommentaari:

  1. Kas neid mahlu saab kusagilt netist tellida ka? On neil oma koduka?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eleriin, vaata siia: https://www.facebook.com/AlOdrinkEesti?fref=ts
      Tänaseks joonud tühjaks teise pudeli. Mulle ikka meeldib see mahl, eriti selleks, et viljaliha on piisavalt ;)

      Kustuta
  2. Ära mind valesti môsta, aga miks Sa koguaeg neid toitumis-stiile vahetad? Alles Sa hôiskasid rôômust, kui Sa oma uue(!) kava kätte said ja ilma, et see saaks oma eesmärki täita, järgid juba LCHF dieeti. Ja kui Mareki kava nii suurepärane oli, miks siis üldse veel kelleltki teiselt seda tellida?

    Ma ei uuri seda üldse paha pärast, aga mina näiteks olen siiani Mareki pôhimôtetele truuks jäänud ja ei tunne muude asjade vastu huvigi. Sest see üks ju toimib.

    VastaKustuta
  3. Tere Kati. Tänan tagasiside eest.
    Ma vahetan selleks toitumis-stiile, sest pole leidnud veel omale selle õige. Mulle ei meeldi süüa nii, et mul grammides ära märgitud palju seda või teist süüa tohin.
    Kes ei proovi erinevaid toitumisstiile, see ei saagi teada, mis sobib või mitte.
    Varasemalt lugesin kusagilt välja, et jätsid ka mingiks ajaks M.Kalmuse kava aga said hiljem ikka aru, et see M.Kalmuse kava õige Sinu jaoks(äkki lugesin fb-st). Mina otsin enda jaoks, otsin kuniks leian selle õige :)
    Ja ausalt, ma ei vasta ka paha pärast :)

    VastaKustuta