esmaspäev, 20. jaanuar 2014

Sportlik nädalavahetus

Laupäeval oli Järvamaa ZUMBA Festival. Kokku zumbatasime 2h järjest. Väga mõnus üritus oli ja hästi organiseeritud. (Muidugi ma hommikul mõtlesin mitte minna, mina ja 100 põhjust aga ikka vedasin kohale ja jäin väga rahule).
Ja mis mulle eriti meeldis - lõpus ütles üks viiest treenerist, et te kõik olete ilusad, armastage end sellisena nagu te olete.
(hiljem, kui saan grupipildi siis panen selle üles. Jäägem ootele)

Eile tuli elukaaslasel idee, et võiks uistuama minna. Mõeldud-tehtud. Sõitsime kõigepealt Viljandi Rademari uiske ostma (ei olnud minul ega kellegil uisud olemas). Kuna ma lausa armastan rulluisutada siis uiskudega jääl polnud ka mingi kunst olla.(Uiskudega jääl olin äkki viimati siis kui olin 12? aastane. Mäletan neid pruune ja musta värvi uiske, roostet mäletan ka :D). Ja ei hakanud jääl isegi külm. Väga hea vaheldus.

Peale uisutamist läksime Tartusse. Kõigil soovitan minna kinno vaatama filmi "Vana vimm". Meeldis vägagi.

Täna hommikul võtsin suuna muidugi jääle. Uisud alla ja uisutasin. Homme hommikul, kui lapse kooli ära viin, on sama plaan





Ja mõned pildid veel fotosessioonist




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar