neljapäev, 23. jaanuar 2014

Tali tuli

Alustame sellega, et tõstke käed, kes on see aasta haiged olnud või on praegu haiged. Mind kimbutas paar päeva hiiglama suur nohu, külmavärinad. Õnneks olen täna tubane olnud ja nohu hakkab kaduma.

See nädal olen 3 päeva uisutanud. Täna on see päev "mittemidagimaeiteinud" aga eks selliseid päevi tuleb veel.

Eile jäi uisutamine väga lühikeseks. Uisutasin ja uisutasin (olin üksi) ning äkki kuulsin jää pragunemist. Liikusin edasi ja jälle kuulsin ning jälle. Kujutate ette kuidas uiskudel kikivarvukil käia? Jah, ma liikusin uiskudel kikivarvukil edasi. Hirm oli suurem kui see asi üldse väärtki oleks olnud. Ja nii ma jäält kadusingi.
Läksin siis hoopis jalutama ;)

Homme on uus päev, uus ja tegus päev. Kui laps koolis siis saan mina maal suusatada (kui just homme pole külmapühad nagu täna oli)

Ja sain ka laupäevase Järvamaa ZUMBA Festival 2014 pildi


Hea uudis ka see, et sain eile kõne. Saan proovida vitamiinijooke Hope Good Vitamins


Kõik haiged, proovige ära:
Hoia sibulat jalatalla ja soki vahel, et võtta ära haigus.

Jäta õhtuks punase sibula viil soki sisse jalatalla alla ja tundke, kuidas teil öösel jala alt mõnus hakkab ja hea kõditav tunne algab.

Sibul tõmbab kõik toksiinid endasse!

Teie magamistuba võib küll lõhnata, kuid see on tõesti seda väärt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar