reede, 3. jaanuar 2014

Paljutõotav algus

Kui vaim saab terve, jaksab ka keha! (Moliere)


Eile tegin alguse ära, selle 2014 terviseaasta alguse!
Käisin jalutamas ja kokku kõndisin u 6-7km.

Ja täna jooksmas:
  • DISTANCE4.41 km
  • DURATION28m:31s
  • AVG. SPEED6:28 min/km
  • MAX. SPEED5:42 min/km
  • CALORIES346 kcal
  • HYDRATION0.10L
  • MIN. ALTITUDE56 m
  • MAX. ALTITUDE73 m
  • TOTAL ASCENT10 m
  • TOTAL DESCENT11 m
                                                   





Jooksmine on kujunenud üheks populaarsemaks spordialaks tervisesportlaste seas. Esiteks on jooksmine odav, vaja on vaid spordiriietust ja jooksususse. Teiseks on jooksmine väga tõhus vahend südame tugevdamiseks, seda nii tervise tugevdamise kui haiguste ennetamise suhtes. Ja kolmandaks on jooksmine lihtne, joosta saab kõikjal.
"Pole olemas halba ilma, on vale riietus". Jooksmine sobib iga ilmaga, ka pimedas ja talvel on see ju sisuliselt võimalik. Jooksmisega kaasneb suur organismi energiakulu - jalgrattaga tuleks sama energiakulu saavutamiseks ligi kaks korda kauem sõita.

Ma pole kunagi armastanud joosta. Võibolla on sõna "armastanud" vale, ma pole kunagi olnud jooksusõber.
Miks ma otsustan joosta? Ma tahan võtta osa elu esimesest jooksuvõistlusest see aasta.

01.05.2014 on 85. Suurjooks ümber Viljandi järve. Seekord jään ikka oma liistude juurde ja osalen kepikõnnil.

See aasta sooviks rohkem käia võistlustel (lühema distantsi jõuan joosta aga pikemal teen kepikõndi).
 Kõik on uus uues kuus!
 PS! Pühapäevast teisipäevani olen väikesel puhkusel (täpselt kirjutan siis kui tagasi olen)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar