esmaspäev, 21. oktoober 2013

Jõusaal - kui sõltuvust tekitav aine!


Jõusaalis olen käinud juba aktiivselt 3 nädalat ja olen täitsa hämmingus - see ju tekitab sõltuvust!!!

Esmapäev ja kolmapäev olen Kabala spordihallis jõusaalis.
Teisipäev ja neljapäev Viljandis MyFitnessis.

Reede, laupäev ja pühapäev olen Soomes tööl. Laupäeva õhtul katsun ikka ära kasutada hotelli jõusaali ja peale seda nagu kirss tordil, sauna.

Hetkel tundub mulle seda kirjutades ja arvan ka, et teile, et teen väga palju trenni?! Tegelt see pole nii. Teen nii kaua kui jõuan. Jõud saab otsa siis kohe minek koju.

Kui üks päev jääb jõusaal vahele siis ega ma ei nuta. Panen siis hoopis sooja dressi selga ja jooksen ümber väikese Võhma (3,4km).
Mis puutub jooksmisse siis jooksmises ma olengi see kõige nõrgem lüli. Jooksulindil jooksin korraga 45minutit, mis oli minu puhul täiesti üllatus, et jõuan nii kaua joosta.


Tulingi just Kabala jõusaalist ja peale trenni ka imemaitsev söök ootamas http://ringonvorm.blogspot.com/2012/09/retsept-kuum-kana-oasalat.html

Homme hommikul kihutan Viljandi MyFitnessisse
(Sain laupäeval omale täitsa enda "püssi", lähen kuna tahan ja millal tahan :) )



2 kommentaari:

  1. Räägi vähe täpsemalt, mis seal Kabala jõusaalis on? Väike huvi üleval seal nädalas korra käima hakata ja ehk tuleks sulle mõni kolmapäev seltsi :D

    VastaKustuta
  2. Hei Maris.
    Seal on ergomeeter, linttrenažöör, ratas, Crosstrainer, hantlid, kõhulihastele pink (mõtlesin sellele pingile ise nime :D ), kangid, http://www.arcoman.eu/index.php/trenazoorid-spordiklubisse/joutrenazoorid#!/~/product/category=2786349&id=11081210 midagi taolist ka jalgadele ja kätele. hüppenöörid ja hularõngad ka
    Ühesõnaga seal on kõik olemas, mida vaja.

    VastaKustuta