teisipäev, 29. oktoober 2013

Krampides liige (krampides, liige)

Tere varajased. Ise olin täna kohe eriti varajane, olin juba peale kuut üleval. Mõttes mõlkus vaid üks asi: kuidas on teede olukord?!
Läksin varem teele, sest pigem karta kui kahetseda (pigem olla tööl varem kui hiljaks jääda).
Esimene puu oli keset teed, teine puu oli keset teed. Jumalukene, kiirabiauto sõidab vilkuritega, kas midagi tõsist juhtunud? Olen roolitaga nii krambis. Nii jube, ma ei tea mis mind veel ees ootab.
Õnneks polnud midagi nii jubedat. Ettekujutus oli suurem ja hullem.


 

Eile sai minust MyFitnessi liige. Jah, ma olen uhke enda üle.
Muidugi käisin eile ka jõusaalis seal. Mulle nii väga meeldib, lihtsalt meeldib see koht.
Klienditeenindaja tegi mulle kõik asjad puust ja punaseks ette. (Olen kord juba kirjutanud aga ma ei väsi neid sealseid töötajaid kiitmast).
Täna, peale tööd, taas suund ikka sama, MyFitnessi.
Äkki õnnestub ka sellel nädalal kehaanalüüsi ära teha (kannatamatu hing nagu ma juba olen).

Panin end esimesele rühmatreeningule kirja, järgmine neljapäev "Jõusaali ABC"
 Spinningusse tahaks ka aga hetkel ajad ei sobi, äkki järgmine nädal õnnestub.






http://www.tants24.ee/public/files/w800h600/MyFitness%20logo.jpg

See nädal on hullumaja. Kõik päevad on kinni mis kinni.
Homme olen veel Sokisahtlis tööl siis järgneb 2 vaba päeva. Neljapäev käin hommikul jõusaalis ära ja peale lõunat, kui poiss trennist tagasi siis lähme Tallinna vennale sadamasse vastu (kui jõuame siis lähme ka kinno). Reede peale kooli on poisil taas trenn ja teise poole päevast veedame koos, vb saab isegi õhtul sauna.
Laupäev ja pühapäev taas viimast(! vist) korda Sokisahtlis tööl.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar