teisipäev, 22. oktoober 2013

Kuidas leidsin üles tee, mis viis kepikõnnile?


Üle-eelmine aasta oli mõttes see, et millegagi peaks tegelema aga millega? Just spordi vallast.
Ei jõudnud ma sel ajal joosta ka 1 kilomeetri.

Kusagil (äkki Sakalas?) oli kuulutus:
2011
56. Viljandi linnajooks
Põhijooks ~13,7 km, ühisstart kell 12:00 
Kepikõnd 10 km, ühisstart kell 11:00 



Eelnevalt kirjutasin, et jooksjat minus pole.
Võtsingi suuna Rademari, et osta endale kepikõndimiseks vajalikud kepid. Olin täitsa võhik, mis võhik. Hea, et teadsin niipaljutki, millised need kepid veel välja näevad.
Ostetud need saidki ja nende esialgseks kohaks sai pagasnik.
Muidugi, ega ma need kepid enne välja võtnud kui alles võistluspäeval. Ei olnud vaja mingeid õpetusi, asusin seda 10.km läbima nagu sõdur marsib rühmas ja hõikab "vasak, vasak, 1,2,3,4".
Ja nii saingi oma esimese medali

















2012:
83. Suurjooks ümber Viljandi järve.
Raja pikkus on ligikaudu 12 km.

(mina energiakõndija, poeg lastejooks)
1.05.2012
4152 Kipper Viigi Viljandi 01:33:52!






















31. Paide-Türi rahvajooks
Kirna-Türi kepikõnd 6,5km




II. Noarootsi kepikõnnimaraton
Täispikk distants 42,2km


















See maraton oli mu esimene. Tol ajal mõtlesin kohe, et esimene ja viimane. Suur varvas oli paistes ja lõpus ka villis. Higi voolas rohkem kui meres vett oli. Pool sellest ajast peletasin parme minema.
Aga see oli seda kõike väärt, mu esimene karikas. Ja ajaks sai 6h 10min.
Kahjuks see aasta ei saanud sellest suurest elamusretkest osa võtta, sest töö segas ja segab siiamaani mu eraelu :D


2013:
84. Suurjooks ümber Viljandi järve.
12km kepikõnd

57 4248 Kipper Viigi EST Viljandi 1:37:00




Kahjuks pole enam aktiivne olnud ja osa võtnud eriti, sest mu töö on just nädalavahetuseti ja sellega kannatavad sportimine ja võistlused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar