kolmapäev, 23. oktoober 2013

Ööpäevas on 24h. Kas seda vähe pole?

Tere, tere kõik see suur pere!

Täna olen/olin nagu orav rattal.
Hommik algas pudruga.
Kahjuks sai otsa täisterakaerahelbed aga kuna isu oli suur siis lisasin kaerahelvestele hulka hirsihelbeid. Sobis süüa küll (eks parema maitse andis vaarikamoos peal)


Peale hommikusöögi söömist võtsin suuna Viljandi.
Vaja oli auto ümber kirjutada ja liikluskindlustus teha. Jah, ma olen nüüd ka paberitega autoomanik.
Need asjad aetud, suundusin MyFitnessi jõusaali (Appi, ma armastan seda kohta).
Mul on peas väike kava valmis, mida jõusaalis ja kaua teen:
30 min. jooksulindil jooksmist 7,5 km/h + paar minutit kõndimist,
harjutused kätele ja jalgadele (ega ma kõigi masinate nimesid ei tea),
kõhulihastele harjutused,
20 min ergomeetril
harjutused kätele + kõhulihased
20 min ratast.

Ja siis kõige magusam osa järgneb-saun!


Peale jõusaali võtsin taas SUUNA (see nagu mu tüüp-sõna) Kiisu Küüntesse Helmeni juurde ( http://web.zone.ee/helmen/index.htm), et ta teeks mu ripsmed ilusamaks keemilise koolutamise ja värvimisega. Ja tehtud saigi. Kui küsida, kas olen nüüd ilusam siis vastus tuleb otsekohe "muidugi".

Kella 18:00-ks läksin ka veel Kabalasse jõusaali. 
Jooksin 20 minutit, kõndisin 10 minutit, tegin kõhulihastele harjutusi, kätele+jalgadele tõsteid ja ratast 10 minutit. Rohkem lihtsalt sõna otseses mõttes ei tahtnud teha, esiteks selleks, et mu kõrvad valutasid (jumalale tänatud, et esmaspäeval hakkab kool lastel) ja teiseks selleks, et tundsin väsimust.



Homme ei hakka midagi kirjutama, sest lähen Viljandi Sokisahtlisse üht müüjat asendama. No astu läbi kui oled Viljandis :)
Homme ka trennivaba


Oleme ilusad / vähemalt sisimas ja sisemuses :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar