reede, 6. detsember 2013

Sind otsides!


Anoreksia (teaduslik nimetus neurogeenne isutus, ladina keeles anorexia nervosa) on psüühikahäire (söömishäire), mille tunnuseks on teadlik ja tahtlik kehakaalu alandamine alla tervisliku piiri. Kliinilise diagnoosi püstitamiseks peab kehamassiindeks olema 17,5 või väiksem.
Kaalu kaotus (või madalal püsimine) saavutatakse teatud toitude vältimise, oksendamise, kõhulahtisuse esilekutsumise, ülemäärase treeninguga.
Anoreksiale iseloomulik on kehataju häire, mille tõttu haigel on hirm paksuks minemise (paks olemise) ees ning ta seab oma kehakaalule ranged piirid.(vikipeedia)

 Kallid lugejad, äkki saate teie mind aidata?
Ma otsin inimest, kes kannatab söömishäirete (anoreksia) all. Äkki on teie tuttaval või tuttava tuttaval see väga raske haigus?
Andke aga teada mulle maili teel viigi1988@hotmail.com ja jagage ka kõigile tuttavatele seda.

Miks ma otsin? Äkki saan mina aidata inimest oma kogemuste põhjal. Üksi on raske sellest haigusest üle saada. Paljud haiged ei taha haiglast midagi kuulda.
Ma olen inimene, kes on selle haiguse oma nahal ja pikalt pikalt läbi elanud.

Jagage, andke teada kõigile. Äkki leiame koos inimese või inimesi, keda saan aidata!

Kõikidele küsimustele vastan samuti maili ( viigi1988@hotmail.com) teel, facebookis Viigi Kipper ja kommentaarides.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar