pühapäev, 1. detsember 2013

Kõik on uus detsembrikuus



Ilusat advendiaega kõigile. Et kõik soovid täituksid, et kõik oleks nii nagu Sa ise soovid ...








Homme on see kurikuulus päev kui hakkan jälgima Taavi Merisalu (https://www.facebook.com/TaaviMerisaluTraining?fref=ts) spetsiaalselt mulle koostatud toitumis- ja treeningkava.
Jah, ma olen valmis. Jah, ma olen põnevil. See kuu aega saab olema väga huvitav, pingeline ja samas ka närviline aeg. Aga me saame hakkama, onju Marii!?
Mis on mu eesmärk selle kuu jooksul? Pidada kinni oma kavast. Ei patustamisele. Vähendada rasvaprotsenti. Vähendada kehakaalu. Teha aktiivselt sporti.
Hommikul alustan enda mõõtmise ja kaalumisega. Teen kokkuvõtte nädala pärast ehk siis 9.detsember, igal nädalal.
Hoidke pöidlad peos, et kõik läheks nii nagu kava ütleb.





Hommikul käisid päkapikud pojal, õhtul juba jõudsid minu juurde suure suure shoksiga



1 kommentaar: