neljapäev, 28. november 2013

Küsimused-vastused. Heidi Tarkpea


Enamus inimesi teavad, kes on Heidi Tarkpea. Kui nimi ei ütle midagi siis blogi http://heidi.tarkpea.ee/ peaks küll kõik ütlema. Minu lemmik blogija.



Kuidas leidsid tee spordimaailma ja mis oli selleks tõukeks?
Treeningutega spordiklubis hakkasin tegelema siis, kui tahtsin kaalust alla võtta. Eks tõukeks oligi eelkõige rahulolematus oma kehaga. Harrastussportlaseks pean aga ennast ajast, mil tegin oma esimesed jooksusammud – tundsin, et vajan oma ellu suuremat eesmärki kui lihtsalt paari kilogrammi kaotamine. See oli mu elu parim otsus.
Mida on sport su elus muutnud?
Nüüd ma tean, kui hästi on üks inimene võimeline ennast tundma. Tänu igapäevasele endorfiinisüstile olen lihtsalt palju õnnelikum, tasakaalukam ja pingevabam kui siis, mil sport minu ellu ei kuulnud. Muidugi on mul nüüd ka rohkem energiat, normaliseerunud kehakaal, ilusam näonahk ja üleüldse parem tervis. Kindlasti ei saa mainimata jätta ka seda, et tänu enda piiride nihutamisele treeningutel ja võistlustel julgen ka tavaelus sellest nn mugavustsoonist välja astuda ning ennast proovile panna. Sport kasvatab tahtejõudu, oskust mitte alla anda. Tänu spordile olen saanud tuttavaks ka inimestega, kellel on minuga sarnased maailmavaated.
Sa pead blogi. Millest Su blogi räägib?
Oma blogis „Tarkpea teeb trenni“ kirjutan enda treeningutest, võistlustest, toitumisest, mõtetest, tunnetest, unistustest, muredest ja rõõmudest. Mõnikord jutustan ka niisama elust-olust, aga põhiline blogi sisu on seotud ikka spordi ja tervisega.
Kaua Sa blogi oled juba pidanud?
Blogimisega alustasin 2011. aasta märtsis, seega kevadel saab kolm aastat täis.
Millega Sa veel tegeled?
Hetkel lõpetan ülikooli, töötan ja teen juhilube, seega peale sportimise ja blogimise teisteks hobideks aega ei jäägi. Muidu üritan ikka raamatuid lugeda ja sotsiaalselt aktiivne olla. Ahjaa, laulda meeldib mulle ka, eriti siis, kui keegi ei kuule.
Mis on Su lemmikum söök?
Mulle meeldivad lihtsad toidud: omlett, kohupiim banaani ja kakaoga, ahjus küpsetatud kana, porgandid, mandlid, lõhe ja juustuleib. Mida vähem komponente, seda parem!
Mina, kui su üks suur fänn, soovin teada, et mis on Su ilu saladus?
Nüüd panid mu küll punastama. Ma arvan, et tervislik toitumine, trenn, hea uni, enda vaimse poole arendamine ja korras suhted tagavad kõik selle, et võin endaga rahul olla. Ja kui inimene on sisemiselt õnnelik, paistab see ka teistele välja.


Kui tahad Heidi tegemistega rohkem kursis olla siis hoia silm ta blogil peal http://heidi.tarkpea.ee/ .

Heidile aga soovin palju kordaminekuid, spordis häid saavutusi ja suurt tahtejõudu jätkata sellega, mis toob naeratuse näole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar