kolmapäev, 13. november 2013

Võimalik vaid minuga - kaks korda sama ora otsa!



Panin hommikul telefonis äratuskella 8:45 aga nagu viimasel ajal, tõusen koos kukega. Olin juba seitsmest üleval.

Rühmatreening jõusaalis mulle meeldib ja kohe nii väga meeldib. Ootan juba järgmist kolmapäeva. Jään kõvasti tegijatele ja vanadele olijatele alla aga mina olen mina, kõik see nõuab harjutamist ja aega (aega meil on, eksju?).
Ma ikka imestan seda, et inimesed on trennis väsinud, higised ja mida kõike veel, nad ikka on ülimalt sõbralikud ja veel rõõmsameelsed. 


Siinkohal väikest vahejuttu.
Enamik lugejaid arvavad, et MyFitness maksab mu trennid kinni, selleks kirjutangi kui üllatunudelevilpõnevil ma alati olen. Ei, ei, arusaam täitsa vale. Pole midagi kinni maksnud, ma pole kinni makstud inimene. Kõik maksin ise omast taskust. Mulle meeldib see koht nii väga, et patt oleks jätta oma emotsioonid kirjutamata. (Loodan peatset kirja MyFitnessist, et Viigi saate terve järgmise aasta tasuta sportida - tulge vaid kohale. Unistused, unistused)

Lõunaks jõudsin süüa ära kodujuustu singiga ja 2 viilu teraleiba.

Peale lõunat sõitsime elukaaslasega Narva.
Tanklas võtsin kohvi, vajutasin nuppu "espresso". Kui tassi jooksis kohvi ära siis mõtlesin, et mida asja, kas automaat on rikki, et annab vaid veerandi suurest tassist? Vajutasin siis kähku uuesti nupule, et klienditeenindajad ei näe ja sain kohvi kokkuvõttes kokku pool tassi.
Teises tanklas automaatselt sõrmed läksid nupule taas "espresso" ja muidugi tuli ülivähe kohvi, teist korda panin uuesti :D. Inimene (mina) ei õpi oma vigadest samal päeval.
Espresso -espresso on Itaaliast pärit kohvi valmistamise viis, on hirmus pisike kogus ja maru kange…

















Üks personaaltreener teeb mulle toitumis- ja treeningkava.
Sellest lähemalt kirjutan juba homme ja muidugi saame ka treeneriga blogis kõik tuttavaks. Hoidke kõrvad ja silmad lahti :)





Ja nüüd ongi kell sealmaal. Joon tee ära ja magama - homme ka päev.
Hommikul jõusaali ja lõunal pojaga talveriideid ostma- ega tali taeva jää.












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar