pühapäev, 24. november 2013

Kes on TAAVI MERISALU?

·        


     Kes Sa oled?

Olen Taavi Merisalu. Elan Nõos, töötan Nõo Lasteaias liikumisõpetajana ja Nõo Spordihoones treenerina. Olen tegelenud jõusaalitreeningutega 3 ja pool aastat. Mulle on alati meeldinud spordiga tegeleda. Põhikooli ajal olen kõik võimalikud treeningud läbi käinud, mida kodukohas pakuti – korvpall, jalgpall, sulgpall ja karate. Samuti sai pidevalt võisteldud kergejõustikus ja lisaks eelnimetatud pallimängudele ka võrkpallis ning saalihokis. Ja Eesti tasemel päris hästi veel. Gümnaasiumis ajapuuduse tõttu (bussiga sõit ja pikad koolipäevad) ei jõudnud ja ei viitsinud enam trenni teha. Aga see ei muutnud minu iseloomu ja südamest olin ikka sportlik edasi! J

·         Räägi, kuidas Sa üldse leidsid tee jõusaali üles? Oli keegi iidoliks?

Kursavend kutsus jõusaali kaasa mind, hakkas meeldima ja hakkasingi loengute vahel raskusi liigutama. Kui pool aastat olin trennis käinud, kutsus Imre Vähi mind võistlema ja pärast seda olengi nüüd tegevsportlane. Iidoliks ei olnud mitte keegi ja eesmärke samuti ei olnud. Lihtsalt tegin seda, mis meeldis J. Kui mitte iidoliks, siis hetkel eeskujuks on mulle Janar Rückenberg, kellega samaväärset vormi tahaks endalegi. Mulle väga sümpaatne inimene, kes tühja juttu ei aja.

·         Sa oled lõpetanud Kehakultuuriteaduskonna. Millega Sa hetkel tegeled?

Hetkel töötan Nõo Lasteaias liikumisõpetajana ja treenerina Nõo Spordihoones. Väikestviisi on tekkinud ka oma pisike treeninggrupp, kes samuti võistlemas käivad.

·         Mis on Su parimad saavutused spordis?

Kui jätta kergejõustik ja pallimängud välja, siis loetleksin ainult kulturismi tulemused. Parimateks pean senimaani 2012. a Balti matši 3. kohta ja Põhjamaade MV 2013 klassikalises kulturismis +180cm 2. kohta. Muidugi ka Eesti MV klassikalise kulturismi absoluutne 3. koht ja kulturismis absoluutne 4. koht.

·         Mida sisaldab Su ostukorv?

Täiesti tavalisi asju – täistera makaronid, tatar, pruun riis, juurviljad, kanafilee, seafilee, munad, hapukoor, keefir, piim, neljaviljahelbed, juust, kanafileesink, rukkileib, margariin, kodujuust, hästi palju lahja kohupiima (maitsetu), pähklid ja harva ka puuvilju (õun või banaan).

·         Sa teed toitumis- ja treeningkavasid inimestele. Ütle, mis on siiamaani parim tagasiside ja saavutus inimeselt, kellele oled teinud kava?

Usun, et kõige parem tagasiside on vast see olnud, kui suutsin langetada ühe Eesti parima judoka kaalu kahekordselt. Enne kaalus 140kg, siis nüüdseks on tema kaal 75kg. Lisaks kaalulangusele kadusid ära südamehaigused, astma, kopsumaht suurenes 100%’liselt ja muud tervisehädad kadusid. Arstid olid lausa nii hämmingus, et küsisid kohe minu kontakte. J

·         Parim nipp saada magusaisust üle?

Söö makrotoitaineid õiges vahekorras, joo piisavalt vett ja tarbi palju valgurikkaid tooteid. Väldi toitaineid, mis tõstavad insuliini taset kiiresti ja ka langetavad kiiresti (spordijoogid, limonaadi, kommid jne).

Lisaks käi poes alati täis kõhuga, et iga asi sulle isuäratav ei tunduks!








PS! Hakkan jälgima TAAVI koostatud toitumis- ja treeningkava. Kui soovid samuti jälgima hakata siis kirjuta Taavile taavimerisalu@gmail.com.
Toitumiskava 29€
Treeningkava 29€
Treening-ja toitumiskava 45€

Ilusama MINA nimel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar