kolmapäev, 27. november 2013

Esmaspäevaks panen valmis end maaaa


Mul on rõõm teatada, et sain täna Taavi Merisalu koostatud kavad kätte. Kõik lahti seletatud ka kõige algajale inimesele ja neid kavasid on lausa rõõm lugeda.
Võtsin otsuse vastu, et kavasid jälgima hakkan esmaspäevast (2.dets).


Tahate teada mida ma täna teinud olen?
Jalutanud pikalt-pikalt, maal käinud, pojaga õppinud (ta eht laiskloom).
Ja jõusaali ei jõudnud, sest ikkagi lihasvalu liiga tugev.
Olen  täna 10 korda vähemalt trepist alla ja üles käinud (elan neljandal korrusel), jalad tahavad alt kaduda.


Õhtusöök



Külmutatud oad, marineeritud kurgid, kanapallid toorjuustuga.

Paar mandariini ja kuivatatud puuvilju

























2 kommentaari:

  1. olen sinu fänn, ja elan sulle täiiega kaasa kallis Viigi!!!!

    VastaKustuta
  2. Marii, meil vastastikused tunded :) Elan Sulle ka kaasa, alati :)

    VastaKustuta