neljapäev, 7. november 2013

Neljapäev see kiirelt läeb (läheb)

Tere kallid lugejad.

Hommikul ei saanud voodistki püsti. Esimese asjana mõtlesin, et jätan jõusaali täna küll vahele. Saatsin sõnumi oma kõige paremale sõbrannale, et ma ei tule Viljandisse kuna mul on kõik lihased väga tundlikud. Vastu sain "olenvihanejavägasolvunud" sõnumi. Otsus tehtud - lähen kõigepealt jõusaali ja siis saan sõbrannaga kokku.
Jõusaalis jooksulindil kõndisin ja jooksin kordamööda seekord 25 minutit, siis tegin harjutusi kätele + jalgadele ning kõhulihastele. 20 minutit trenažööril. Põlvetõstetega lõpetasin.

Sellel masinal mitu nime, milline on õige? Trenažöör?

Sõbrannaga käisime mööda kaltsukaid, sest vaja oli teatud asja (muidugi saime selle ka viimasest kaltsukast). Ostsime keefirikoogi ja külas lasin heal maitsta. Kui päris aus olla siis see kook oli nagu tehtud just minule. Kindlalt ostan seda ka koju. LEMMIK.


Õhtune trenn oli 1h ZUMBA.
Kui ma kuulen sõna "zumba" ma juba naeran. Ma teen trennis selliseid X liigutusi, et ise ka ei usu. Ja ma naeran, koguaeg vaid naeran.


Õhtusöögiks oli liha (rukkileivakattega ahjukael) ja kodujuustusalat (kodujuustu, tomatit ja kurki). Isuäratav, vägagi söödav. Ja muidugi pistsin põske 5 marmelaadikommi
(Kõigil soovitan selle liha ära proovida)
Ja ma lausa armastan liha (toiduna muidugi)

Homme (reede) ja ülehomme (laupäev) olen Soomes tööl e. jõusaalivabad paar päeva. Las lihased puhkavad.
 Ja muidugi LAS PAISTAB PÄIKENE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar