neljapäev, 21. november 2013

Täna ei ole see päev.


Jah, täna pole just kõige parem päev. Ise ka imestan, et kui laisk võib üks noor inimene (mina) olla.
OK, asi pole tegelt nii hull. Mul kohe vabandused varnast võtta - eilsest rühmatreeningust kõik kohad valusad, väga valusad.
Kasutasime jõusaalis trx rihmasid. Tõhusad abimehed treeningutel. Kes pole proovinud siis soovitan kindlalt proovida.


(PS! need pildid on võetud google otsingust, piltidel pole mina)


Lõunal tegin ilu-uinaku. Nii kui väljas vihma sajab siis minul automaatselt päev täis väsimust, seda ka täna.
Jalutamas käisin ka muidugi, üle tunni kõndisime sõbrannaga.


Nüüd on ahjus liha ja kartulid, toorsalat valmis.


Teine päev ilma magusata, jehuu Marii me teeme ära!
Te kindlalt tahate teada, et kes on Marii? Ta on 100% usaldatav isik. Ise ka imestan kui tähtsaks võib võõras inimene väga väikese ajaga saada. Marii on kindlalt üks parimaid sõbrannasid!





Pilt, mis iseloomustab mu tänast päeva:

4 kommentaari:

  1. Mul on ka toetust vaja, et selle magusaga võidelda....kohe üldse ei edene.

    VastaKustuta
  2. Marina, me tegime Mariiga diili. Diil seisneb muidugi aususes ka suurema osa. Kui mina või tema sööb magusat siis peab kas taas mina või tema saatma smartpostiga mulle midagi ilusat või mina temale.

    VastaKustuta
  3. Hea diil! Meil oli kunagi sõbrannadega töö juures selline kokkulepe, et peame iga päev jooksmas käima-koos. Kui keegi ei tule siis peab ühiskassasse 5 eurot panema. Kassa täienes jõudsamalt, kui jooksmas käidi:D

    VastaKustuta
  4. Aww sa oled nii armas Viigi! Sina oled minule kaa nii tähtsaks saanud, räägin ikka kõigile, et mul on netisõbranna, keda ma pole päriselt kunagi näinud, aga tunne on selline, nagu me oleks juba väga kaua aega sõbrannad olnud!
    Tead ise ma kah imestan, kuidas ma olen suutnud ilma magusata elada, sest mina võin ennast täiesti vabalt magusasõltlaseks nimetada.
    Tänaseks juba viies päev läheb, iskumatu, ja kõik see tänu Sinule, üksinda ma poleks suutnud seda! sina oled minu parem käsi!
    Ausalt!

    VastaKustuta