teisipäev, 26. november 2013

See kõige tähtsam, miks?

"Most people never run far enough on their first wind to find out they've got a second." -William James



Eile õhtul ma juba arvasin, et mis toob homne päev ja arvamus läkski täppi. Terve keha valutab, lihasvalu. Seega täna null trennipäev. Lõunal käisin jalutamas ja õhtul jalutasin ka väikese tiiru.
Homme tahan olla triksis-traksis, sest kell 10:00 hommikul hakkab rühmatreening jõusaalis (hetkese seisuga arvan, et pean tühistama oma aja).



NÜÜD SIIS KIRJUTAN SELLEST, et miks ma üldse trenni teen ja tahan tervislikult toituda. Ma ei kirjutaks sellest aga ma olen väsinud inimestele seletamast. Ma tahan saada vormi või no ma tahan saada trimmi ja seda aitab kõige paremini trenn + tervislik toitumine. Tervislik toitumine ei ole kapsalehtede närimine (nagu mu pool tutvusringkonda arvavad).
Ma ei taha kuulata enam seda lauset "Viigi sul pole vaja trenni teha". Ma ei tee seda ei sinu, ei tema ega ei kellegi jaoks. Ma teen seda enda jaoks. Ärge teie muretsege, ma tean oma piire.

2 kommentaari: