laupäev, 23. november 2013

Viie päeva väljakutse...



Tere lugejad.

Me viie päevaline väljakutse, kus ütleme magusale EI, hakkab otsakorrale saama. Homme viimane päev.
Siiamaani on väga hästi läinud. Puuviljad on asendamatud abimehed.

Kas ma tunnen magusast puudust?
Ma tean, et ma ei oleks üksi hakkama saanud sellega. Mul kapis kook, mida oleksin juba esimesel päeval proovima hakanud. Laual küpsised ja komme mitu sorti - need kõik on puutumata jäänud ja kui aus olla siis mul pole isegi isu selle järgi. Eks näha kui kauaks (ma ei taha siia naerunäo smilet panna).


Seekord oli väljakutse lühike, 5 päeva aga ma tean Marii-d juba palju. Kohe tuleb siis kas 2 nädalane vms väljakutse.




Olen kahe vahel. Kas proovida ära Grenade Thermo Detonator või mitte?


  • Uuenduslik termogeenne valem.
  • Kliiniliselt tõestatud rasva põletav koostis.
  • Kiirendab ainevahetust.
  • Suurendab vaimset keskenduvust/kontsentratsiooni.
  • Vähendab närvilisust, vähendab söögiisu, vähendab kurnatust!
  • Kestab 30% kauem kui teised samaväärsed tooted.*
* Soovitusliku annustamise korral.

Kasutamine:
Tarvitada 2 kapslit Grenade Thermo Detonator™ lisandit koos veega tühjale kõhule kohe pärast ärkamist. Taluvuse saavutamiseks tarvitada esimese 7 päeva jooksul 1 kapsel kaks korda päevas. Plahvatusliku treeningu saavutamiseks tarvitada 2 kapslit enne treeningut. Tarvitada vähemalt 8 klaasi vett päevas. Mitte tarvitada üle 4 kapsli päevas.
Olen selle Grenade kohta googeldanud nii palju, saanud igasuguseid vastuseid ja nüüd mõtlengi, kas proovida enda peal ja annan blogi lugejatele teada või jätan raha alles (nagu seda raha oleks ohtralt üle)


Eilne päev möödus vaikselt. Hommikul läksin jõusaali ja tegin harjutusi ikka samamoodi nagu koguaeg.

Täna MyFitness avati kell 12:00 (nagu alati laupäeviti ja pühapäeviti). Muidugi ma esimene, kes kohal oli.
Tegin täna teise kava järgi (mida mõtlesin enne ka peas välja :D ). Kahjuks neid trx rihmasid üleval polnud ja ise ei oskand ka neid üles panna, neid kasutada ei saanud.
Tegin palju harjutusi hantlite ja kangidega, sest esmaspäev on mul esimene Bodypump trenn. Igatahes täna olin ka trennis väga väga higine



Muidugi ei saa ka mainimata jätta, et olen tubli pojaga olnud, käisime puid vedamas ja riita ladumas.
Nüüd ongi liharullid ahjus ja varsti sauna. Tuleb panna ikka tänasele päevale punkt.


Ilusat nädalavahetust

3 kommentaari:

  1. Just sa juba tead mind hästi, ja mina sind kah:) Ja sellepärast sa mulle meeldidki, et ma näen sinus iseennast!
    Samasugused hullud mõtted, samasugused hullud ideed, kõike vaja proovida:D
    Ma arvan, et ma prooviksin kah selle rasvapõletaja ära, aga kuna mul vaja midagi muud osta talveks, siis ma ei raatsi praegu osta,just aga ainult praegu...
    Aga teades mind ja teades sind ja kui tuleb sinu poolt esimene positiiv. tagasiside selle toote koha, siis ma ostan kasvõi kuu viimasel päeval selle toote endale, misiis, et rahakoti vahel ongi ainult see summa, elamiseks:D

    VastaKustuta
  2. Mina olen võistlusdieedil olleks kasutanud kahte erinevat Fitshopis müüdavat rasvapõletajat ja täitsa ausalt...raha raiskamine! Sama hästi töötab tugev rohelise - ingveritee segu ja chillipulbri kasutamine toidus + kalaõli. Nendega läks isegi paremini kaalu langetamine ja vee väljaviimine.

    Võib-olla kui raha kevadel palju on, siis proovin küll selle Grenade rasvapõletaja ära, aga usku mul väga pole enam nendesse kahjuks.

    VastaKustuta
  3. Tänan Sind Riina. Võtan seda arvesse, samas ma tean, et kõik tuleb ise saavutada mitte jääda imetoodetele lootma kuid ikka miski nagu sunniks proovima ja proovima

    VastaKustuta