reede, 1. november 2013

Tasustatud reklaam

Peale kõige (Sokisahtli, Soome töö, MyFitnessi ...) jääb mul veel aega tegeleda veel millegagi. Mis see on?
https://www.facebook.com/OdavateHindadeParadiis .
Tellin riideid nii naistele, meestele kui ka lastele.

Kuidas mul tekkis mõte hakata sellega tegelema?
Ma olen naine, kel pole mitte kunagi ja mitte midagi selga panna



Kõige mugavam variant oli hakata endale riideid tellima. Miks tellima mitte poodi ostma? Ajas on küsimus ja viimasel ajal poes ringi tuuseldades hakkab mul lihtsalt pea valutama.
Kõige enne tellisin riideid endale. Siis mõtlesin, et ma võiks laiendada seda ja tellida mitte vaid endale, kõigile. Paningi pea tööle ja nüüd on Odavate hindade Paradiis liitunud facebookiga umbes aasta tagasi (22.11 saab aasta täis)

Palju riideid on kohe olemas, veel rohkem on tellimisega tooted.


















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar