teisipäev, 12. november 2013

Teisipäev on selleks loodud,...

...et saaks tervislikud mõõdud.


Tere tere kõik see lugejaspere!

Täna juba teisipäev. Aeg läheb jubeda kiirusega. Varsti jõulud ja ma jälle nean end, et pole juba suvel hakanud jõulukinke ostma.
Ja muidugi homme selgub kas teen endale 2=1 jõulu-sünnipäeva kingi kokku. Saladus, saladus, saladus ;). Homme valgustan täpsemalt kui olemas.

Hommikul sõin kõhu täis ja siis viisin Arko Marteni (poja) kooli. Koju jõudes mõtlesin, et pikutan veidi ja ma jäin magama. Ärkasin, vaatasin telefonis kella ja taas magasin. Raske oli üles ärgata.
Poole kümnest võtsin jalad alla ja läksin jõusaali. Olin suht kindel, et poole tunnine jooksmine asendub kõndimisega aga õnneks ei läinud nii, jõudsin ja oleksin jõudnud rohkemgi veel joosta.
Peale jõusaali läksin solaariumisse (kõlab nagu palmide alla)

Koju jõudes läksime sõbrannaga jalutama ja peale jalutuskäiku värvisin tal juukseid (loodame, et tulemus on rohkem kui hea. Kiidusõnu ootan ka).

Paneeritud kanafileešnitsel on ahjus, kodujuustusalat valmis.


Hommikul läheb poeg teatrisse ja mina MyFitness jõusaali rühmatreeningule (ma juba kujutan ette kui valusad lihased peale seda treeningut on - mulle meeldib see tunne ja teadmine).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar