esmaspäev, 11. november 2013

Tagasivaade möödunud päevadele.

Reede ja laupäev möödusid ilma spordita. Olin Soomes tööl.

Pühapäeval, isadepäeval, käisin jõusaalis. Peale jõusaali võtsin suuna lillepoodi ja siis gaas põhja ning maale.
Ema oli ikka vaaritanud nagu alati. Kartulisalat, heeringas hapukoore ja sibulaga, vahvlitort... Ja muidugi ma sõin kõike, kõike head ja paremat.

Õhtul, kui väljas oli hämar, läksin välja jooksutiirule.
Ja siit tuleb üllatus - ma jooksi 4,71 km ilma, et oleksin puhanud või kõndinud. Tee polnud kiita, sest vett ja pori oli peaaegu võrdne teega, mida läbisin. Aga hea tunne oli joosta (minu jaoks) nii palju!


Täna hommikul käisin MyFitness jõusaalis. Ma võingi korrutada kuidas mulle meeldib seal olla. Ja suureks plussiks on see, et õhkkond on väga sõbralik.


Eelmine kolmapäev, kui rühmatreening jõusaalis läbi sai, ei tundnud midagi, et miski valu teeks. VOT järgmine päev ja järgmisest päevast veel päevad olid piinavad. Muidugi kolmapäev olen taas koha pannud rühmatreeningusse jõusaali.

Õhtune söök pliidil ja ahjus. Praetud juurviljad ja see megamaitsvalthea liha (rukkileivakattega ahjukael).



See nädal plaanime ka oma töökaaslasega-sõbrannaga (2=1) Tartusse suuna võtta ja teha ehtsa naisteka.
 (Ei mingeid lapsi ega mehi kaasa - vingumisevaba päev)



ELU ON ILUS!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar